wie heeft ervaring met inleiden bevalling?

A

Anoniem

Guest
Hallo !

Ik ben vandaag op controle geweest bij de vk.
Ook ben ik nog onder controle bij een gyn,omdat de vk mij een aantal weken geleden eens heeft doorgestuurd omdat mijn buik erg groot is.
Nu krijg ik vaker een groeiecho,maar het ziet er gelukkig allemaal goed uit tot nu toe.
Ik moet volgende week nog 1 keer terug voor een groeiecho,ik ben dan 37 weken en 5 dagen.
Nu zei mijn vk vandaag dat ik eens moest vragen wanneer ze me gaan inleiden???
INLEIDEN???zei ik.....
Ja, zei ze als ik jou was zou ik niet tot 40weken blijven lopen...dat wordt veel te zwaar!!
Nu vind ik het wel zwaar worden idd,en zou het ook wel fijn vinden om eerder te bevallen,maar weet eigenlijk ook weer niet wat me dan allemaal staat te wachten.
Tja ..hier heeft ze me een beetje mee overvallen..ik wil het liefst zo snel mogelijk natuurlijk maar dit had ik even niet verwacht.
Heeft iemand van jullie ervaring met inleiden..duurt dat dagen...uren...heel pijnlijk??
Ik hoor t wel!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Ik heb geen ervaring met het inleiden van een bevalling, maar misschien zit dit er voor ons ook aan te komen.
Ons kindje is ook op de groeiecho ongeveer 4 weken verder qua grote.Morgen heb ik een afspraak bij de verloskundige, dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Mischien komt je kindje vanzelf wel eerder. Hoop het voor ons.
Ik ben nu 34+3 weken zwanger.

Groetjes, Sarah

Hoi Hoi,

Ik ben op het moment in verwachting van ons 3e wondertje en bij mijn vorige bevallingen ben ik beide keren ingeleid, de eerste keer vond ik het vrij pittig omdat je dan nog niet weet wat weeen zijn maar na 10 uurtjes was onze dochter geboren. bij de 2e ging het helemaal super dan weet je wat er kan gebeuren en die was er in 5 uurtjes zonder problemen en kerngezond.

Ik  ben bij de eerste met 37wk4 ingeleid en bij de 2e met 37wk precies.

Ik hoop dat de 3e weer een inleiding wordt want ik vind het super zoals je in het ziekenhuis begeleid wordt.

groetjes Daantje

Even een vraagje van mijn kant, als je wordt ingeleid gaat dat dan met je eigen verloskundige of beval je dan met een gyn?

Een inleiding is altijd in het ziekenhuis omdat je medicatie krijgt om de weeen op te wekken en ze houden je kindje via een ctg heel goed in de gaten.

Hoi,

Ik ben blij om hier te lezen dat inleiden goed kan bevallen! Ik wordt maandag met 37 weken precies ingeleid en hoop maar dat ik reageer op het strippen en het infuus. Had jij van tevoren veel harde buiken en wat was de reden voor het inleiden?
x ing

Ik begrijp dat een inleiding in het ziekenhuis gebeurd, maar ik wil graag weten of dit dan onder begeleiding van je eigen vk gaat of onder begeleiding van een gyn? Met andere woorden, wordt je voor het inleiden van een bevalling door je vk overgedragen aan een gyn of niet.

voor zover ik weet wordt je overgedragen aan de gyn ivm met die medicijnen.

Terug
Bovenaan