Wie heeft ervaring met inleiden

Hoi meiden

Een vraagje wie heeft er ervaring met inleiden en hoe vonden jullie het ?
Viel het mee of tegen ?

Als de baby er niet vanzelf uitkomt :) worden we di ingeleid. Dan ben ik 40 weken en 2 dagen ivm erge bekkeninstabiliteit.

Groetjes Es

Ik ben twee keer ingeleid.
Ik vond het om eerlijk te zijn niet meevallen, maar het doel heiligt de middelen absoluut.
Ik wilde gewoon mijn kind eruit en dat gebeurde dus ook.
Nadelen zijn dat je niet kunt rondlopen om de weeen op te vangen of naar het toilet te gaan. Ook waren mijn weeen erg heftig, dat kan gekomen zijn door de weeenopwekkers. Voordeel is wel dat je in het ziekenhuis bent (veilig gevoel), maar dat is ook weer een beetje een nadeel (niet lekker thuis). Pijnstilling is wel zo geregeld als je dat wilt.
Als je erge bekkeninstabiliteit hebt is het denk ik wel fijn als je kindje eenmaal geboren is en hoe dat dan gebeurd is maakt achteraf niet meer uit.

Allereerst, succes morgen!

Ik ben bij mijn dochter ingeleid en mij is het mee gevallen. Idd. de weeen waren heftig maar ik vond het wel goed te doen. Maar goed, omdat het mijn enige ervaring was kon ik het toch niet vergelijken met de pijn, etc, bij een natuurlijke bevalling.
Zoals gezegd was de weeen erg heftig en kwamen kort op elkaar. Dus eens rustig naar de wc gan of wat rond lopen was echt het laatste wat me bezig hield.
Ik wordt over een maandje ingeleid ( als het geen KS wordt) en zie er niet tegen op.

Groetjes Judith

Ik ben ook ingeleid. Ik vond het vies tegenvallen. Erg snel kwamen de weeen op elkaar, had geen tijd om bij te komen.....Uiteindelijk is het ook een keizersnede geworden.

Hopelijk is het je meegevallen!

ben blij dat je het er al op hebt zitten en dit dus niet meer van te voren leest; ik ben 1x ingeleid, vanwege diezelfde zware bekken instabiliteit, maar weet niet wat k erger vond; de bekkeninstabiliteit, of het inleiden, k heb op een gegeven moment gesmeekt om een keizersnede zo erg vond k dat....nee als t ff kan voor mij nooit meer...

tja ik denk dat bevallen nooit leuk is! het komt er nooit zo leker uit dat het erin gekomen is!

bij me dochter ben ik ingeleid en ja idd snel weeen op elkaar omdat het een niet natuurlijk proces is maar ja bij ging het redelijk snel en ben gewoon bevallen geen keizersnede niks!
dus kan niet zeggen dat ik het door het inleiden echt heel erg vond,ik denk dat bevallen altijd zeer doet en nooit geen pretje is!

Maar kijk eens wat je ervoor terug krijgt!een kindje in je armen nou bij mij deed dat al veel vergeten hoor!

xx

Terug
Bovenaan