Wie heeft ervaring met innestelingsbloed?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Heeft er iemand van jullie al een keer innestelingsbloed gehad? En hoe zag dat er uit. Zelf heb ik zaterdagavond een plasje bloed verloren en daarna alleen een beetje na het afvegen in de wc. Zondag een donkerrode vel (of bloedstolsel) met afscheiding. Nu geen tekenen van bloed meer. Mijn NOD was (is) op 26 juli. Ik weet niet zeker wat dat was en vond het best eng. Misschien wel een miskraam, maar dat kan geloof ik nog niet. Ik wou dat de tijd wat sneller ging. Ik wil het nu weten..............

Veel sterkte iedereen met zwanger worden. Het is wel een spannende tijd nietwaar.

Liefs Annika

heeey

Zou best kunnen dat dat innestelingbloed was, de hoeveelheid is voor iedereen verschillend.
Bij mij was het een klein beetje..
Wanneer was jouwn nod?

XXX ssuss

Las net dat jouwn NOD 26ste was dus als ik ga vergelijken met mij dan zou het idd innestelingsbloed kunnen zijn.
Voel je je verder nog anders dan?
Ik heb eetbuien en opgeblazen buik enzo maarja dat zegt ook niks
X ssuss

Hoi,
Mijn innestelingsbloeding was 1 dag weinig bloed, roze/bruin en daarna 1 dag bloed net asl 1 heftige dag ongesteld zijn en daarna nog een dag roze/bruine afscheiding.

Maar dit is. i.d. bij iedereen verschillend.

Dus nog effe in spanning afwachten.
Als het een korte miskraam is geweest zou je volgens mij ook een positieve zwstest moeten hebben nu.
 Maar ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

Liefs Bo

Hoi, bedankt voor jullie snelle reacties. Als ik het goed begrijp zijn jullie zwanger? Gefeliciteerd.  Trouwens boompje, jij hebt aardig wat bloed verloren in 3 dagen. En daarna dus toch zwanger? Tjeetje, dat geeft mij wel een beetje hoop. Maar ik zal af moeten wachten tot  volgende week.

Groetjes Annika

Hey hallo Annika,

Heb zaterdag precies hetzelfde gehad. Het was alleen een heel klein beetje bruinig bloed. Dus niet helderrood. Maar ja... bij iedereen gaat dat weer 'anders'...   Ik heb 25 juli mijn NOD....

Zouden we......!??!?!? Ik hoop   het toch zo....
Vind het reuzespannend en moet mezelf in toom houden om niet alvast te gaan testen, maar dat zou toch nog weinig zin hebben omdat je dat pas VANAF je NOD kunt doen...
GRRRRR, normaal gaat de tijd zoooo snel en nu gaat het zooooo langzaam... (snif!)

Succes!!!

Er

Hey

ik wou eens iets vragen in verband met innesteling: kan je dat voelen? Gisterenavond voelde ik het onderaan in m'n buik wat steken. Precies of er gebeurde iets. Maar ik heb geen bloeding of zo gehad. Mijn eisprong was vorige week maandag (of dinsdag). Iemand een idee?
Veel succes iedereen!

Alysse

Moet je perse een innestellingbloed krijgen dan als je zwanger zou zijn, weet iemand dat????????....

liefs Chahida

Terug
Bovenaan