Wie heeft ervaring met mijnbabysite

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar andere gebruiksters van de website Mijnbabysite.com. Daar kan je foto's en een dagboek (en nog meer) online zetten. Tegen betaling krijg je meerdere opties, zoals de site op cdrom laten uitvoeren.

Zelf heb ik al drie maanden geleden die 30 euro betaald, maar de opties zijn nog steeds niet geactiveerd. Ik kan nog steeds geen vrienden laten inloggen, wat voor mij de voornaamste reden was om een online dagboek te maken. De klantenservice kan je alleen per e-mail bereiken, en die reageert niet.
Mijn vraag aan jullie is, of een van jullie de cdrom heeft ontvangen en een afzendadres heeft?

Mijn reden om mijn ervaring te openbaren, is het volgende: Je kunt je site beveiligen, als je de gegevens privé wilt houden. Deze beveiliging is echter zo lek als een mandje! Ik ben bijvoorbeeld 2 maanden erg misselijk geweest en niet online geweest. Toen ik weer inlogde, had ik 200 bezoekers gehad.

Bovendien kan Google door alle teksten en fotobijschriften zoeken. Ik doe bijvoorbeeld de marketing van een bedrijf, en daarvoor google ik regelmatig de naam van mijn bedrijf, om te kijken of er op internet negatieve of positieve berichten   verschijnen. Vandaag kwam ik erachter dat ikzelf de eerste dubieuze posting had geplaatst: in mijn 'beveiligde' online dagboek! De alinea die ik geschreven had, werd volledig geciteerd in de google-zoekresultaten.
Pas als je op de link klikt, kom je op de pagina die zegt dat ik mijn site beveiligd heb.

Ik wil per se die cdrom, dus ik wil de site niet deleten tot ik die ontvangen heb. Daarom heb ik als privacymaatregel alle teksten grondig herlezen, en namen weggehaald.

Zijn er meer mensen die deze site gebruiken?

Groet,
Hemmel

Ik gebruik het ook, maar heb juist besloten om er mee te stoppen. Ik vind het eigenlijk niet prettig dat iedereen mee kan lezen en de foto's kan zien (ik heb niet de opties aangevraagd qua beveiligen en als ik jouw verhaaltje lees  begin ik daar ook maar niet aan). Ik ga de site eerdaags leeghalen en hou voor mezelf een dagboekje bij. Nu moet ik altijd opletten wat ik neerzet en dat ik geen namen etc. noem.

Terug
Bovenaan