Wie heeft ervaring met Neocate?

<p>Ha allemaal,</p><p>Sinds zaterdag krijgt mijn zoontje van 11 wk Neocate voeding. Dit ivm verborgen reflux en koemelkallergie. De pijnaanvallen door de verborgen reflux heeft hij zaterdag en zondag niet meer gehad. (ontroostbaar krijsen/schreeuwen tijdens en na de voeding) maaaar... hij vindt het  zo vies. Na 60/70 cc wildie echt niet meer. Duwt de fles uit zijn mondje. Met pijn en moeite (lopen, zingen en afleiden) krijgen we er soms 90-120 cc in..  herkent iemand dit en heeft iemand tips???? </p>

Hoii, 
Ons zoontje krijgt ook neocate, maar die dronk het zonder problemen op.  Misschien dat hij nog moet wennen aan de smaak, want hiervoor heeft hij natuurlijk gewone voeding gehad of niet?
Tips heb ik niet. Hoop dat hij snel aan smaak gewend is en alles leegdrinkt, want wij merkte snel verschil toen ons zoontje op de neocate zat. 

Ja hij had hipp daarna pure goat, pepti en nu de neocate. Maar hij gaat niet meer schreeuwen of huilen naar duwt gewoon die fles eruit. Zaterdag dronktie wel flessen van 150 maar nu dus niet meer. Hij is wel n stuk meer ontspannen.. dus ik hoop zo erg dat hij het goed gaat drinken.. 

Terug
Bovenaan