wie heeft ervaring met neusspray ?

Hoi,

Ik ben Inge, ik ben 37,  Belgische  en dit is de eerste keer op dit forum. Zwanger worden is spontaan bijna onmogelijk, wegens  (bijna) geen ovulatie ! Toch  ben ik,  heel onverwacht, 4 jaar geleden zwanger geworden van een superlieve zoon !
Momenteel zijn we een dik half jaar bezig met de gynaecoloog en die behandelde met spuitjes Menopur (Menotrophine) en Pregnyl, en Progynova-pilletjes (Estradiol). Maar het ging altijd maar minder goed ; de laatste cyclus is afgebroken wegens hoge bloedwaarden maar geen follikelontwikkeling.
Nu wil men starten met een neusspray, Suprefact, om mij kunstmatig in de overgang te brengen, en daarna alles terug opstarten. Maar nu heb ik gehoord dat je van die neusspray erge bijwerkingen kan hebben ( bv onhoudbare hoofdpijn ).
Heeft er iemand van jullie ervaring met dit soort behandelingen, en hoe waren de resultaten ?

Groetjes, en ik duim voor iedereen op een mooi en gezond kindje !

Inge

Hoi Inge,

Ik heb geen ervaring met deze behandeling en er ook nog nooit wat over gelezen op dit forum. Klinkt ingewikkeld.
Ik hoop dat het werkt voor je!!

Gr.Inge uit  Nederland  (beetje lastig 2 inge's)

Hoi andere Inge,

Bedankt in elk geval voor je reactie !
Eerlijk gezegd heb ik ook nog niet veel mensen gehoord die deze behandeling kregen, maar ik kan ni geloven dat ik een unicum ben !
Enfin, hopen dan maar dat alles aanslaat, en dat de resultaten goed zijn, én dat die bijwerkingen waar ik over hoorde, zullen meevallen !
Wel fijn dat iedereen zo met iedereen meeleeft op deze site ! Hier in België praat niemand over zijn problemen om zwanger te worden, maar de wachtzalen bij de gynaecologen zitten bomvol, en er komen alsmaar fertilieitscentra bij, dus ... En toch kan het eens goed doen je hart te luchten als het even allemaal tegen zit en zwaar wordt !

Groetjes,
Inge uit B

Terug
Bovenaan