wie heeft ervaring met neutral producten bij exzeem?

Mijn zoontje begint een beetje exzeem achtige plekken te krijgen.Bij cb zeiden ze stoppen met zwitsal producten .Ik heb nu neutral gekocht , heeft iemand hier al ervaring mee?
 
Hoi,

Wat bij mijn dochtertje ook hielp is haar kleertjes in het wasmiddel neutral te wassen. Ze was gelijk van haar uitslag af.
Alle andere wasmiddelen waren te sterk geparfumeerd voor haar.

Succes!
Groetjes van Elly
 
Hoi,

Ik heb een zoontje met eczeem. Dat heeft hij al vanaf de geboorte (maar kwamen er pas een jaar later achter wat het was) en hij is nu ruim 2 jaar. Ik gebruikte ook Zwitsal producten en ben over gegaan op Natusan voor het badje en de shampoo. Voor de was heb ik geloof ik Dixan. Wasverzachter gebruik ik van Robijn en dan de hypo-allergene versie. Vaak is het niet het wasmiddel maar de wasverzachter nl. die de eczeem "uitlokt" zeg maar. Als je naar de huisarts gaat en die constateert eczeem kan je een hormoonzalf op recept krijgen en vraag dan meteen ook een vettende creme. Anders moet je steeds cremetjes halen bij de drogist en betaal je je blauw. Verder niet elke dag in bad doen en het badwater niet te heet maken.

Succes!

Groetjes Patricia
 
Ik was alle kleedjes, beddegoed, lakens kort om alles met Neutral (hoofdwasmiddel, vloeibare voor fijne was en   Color). Ik was maar 1 keer per week haar haar met Seba -Met.

Mijn dochter heeft eczeem en reageert op deze producten goed!
 
Hoi,

mijn dochtertje heeft ongeveer vanaf dat ze twee maanden oud is eczeem. Ik gebruik Neutral om haar kleertjes mee te wassen en  amandelolie (met bachbloemetjes via een voetreflexzonetherapeute) voor haar lijfje. In het begin had ze ernstige eczeem en er is nu echt niks meer van te zien! De kinderarts was hier heel blij mee. Hij vroeg wat voor wondermiddel wij gebruikte.

Toevallig heb ik op deze site hier ook een stukje over geschreven en er was een mama die nu voor haar zoontje bij een voetreflexzonetherapeut zit en bij hem is het eczeem ook bijna helemaal weg.
Dus wie weet kan je dat eens proberen.

Succes ermee.

Groetjes Anja (mama van Moraya 22-9-2005)
 
Terug
Bovenaan