wie heeft ervaring met online bestellen van voedingbeha,s?

Hallo allemaal,
Ik zoek een online winkel die snel levert,maar wil graag referenties van mensen die goede ervaringen hebben, ook met evt.terugsturen enz.
Ik moet nog 2 goede voedingbh,s hebben.liefst van merk Anita, maar het lopen wordt wat minder vanwege pijn in mijn onderkant.Dus echt shoppen zit er niet meer in.

Wie heeft ervaring?en de gouden tip??
Ik wacht af!

Bedankt alvast!
groet,


 
Geen gouden tip, wel het advies, niet online doen!!!
Ik heb bij de livera 10 bh's aangehad waarvan 1 goed zat.
Ik weet wel een maat groter dan wat ik nu heb, en ook de omvang groter.
Ik weet dat ze Anita bij Bebel/ Duimeland verkopen, misschien kun je dat online bij hun doen. Duimeland heeft goede service, waarom stuur je niet iemand???
Mijn moeder is kraamverzorgster en die vertelde laatst het verhaal dat ze altijd in de gezinnen de man op pad stuurt. En de man heeft zoiets van maar hoe groot??? Maatje Meloen zegt men mam dan. hahah vond wel leuk verhaal.

Oja geen voedingsbh bij de h&m weghalen vallen zeer klein uit.

succes meid, enne laatste loodjes geniet ervan.
aug forum zijn ze al aardig op weg met de bevallingen leuk zeg. ik half september.

liefs nath
 
idd hema is prima, zo ook wehkamp, heeft manlief idd gedaan tijdens kraamweek. Maar als ik nog wat mag zeggen de meegroeibeha van hema heb ik later eigenlijk altijd aan gehad want die voedingsdingen lijken soms wat vreemd door je kleren heen, vind ik persoonlijk. omdat ze het ene moment maat meloen zin en dan weer leeg, en dan gaat het voedingsgaatje zeg maar, beetje raar om je borst zitten, ofwel eruit puilen.
naja, is mijn ervaring met maat voetbal, hihi
xxx
 
Ik heb zojuist voedingsbh bij bellyfasion.nl besteld.ze hebben er ook grotere maten en voedingsbh met beugels.en van het merk Anita ook.zodra je betaald hebt krijg je hem opgestuurd,en zonder verzendkosten!
ben er tevreden over.
liefs jootje
 
zijn die voedingsbh's van de hema ook voorgevormd?
of van die slappe dingen?
kheb nu zo'n slap ding van de kruidvat, maar die moet ik eigenlijk niet
 
Terug
Bovenaan