Wie heeft ervaring met Picasa???

A

Anoniem

Guest
Ik wil wat foto's bewerken en had Photodraw geïnstalleerd maar dat deed het niet.

Dus dan Picasa. Wie heeft er ervaring kan mij wel herinneren dat iemand er iets over had geschreven (was het Paulinebert?).

Ik ben benieuwd wat jullie van het programma vinden.

ik wil namelijk via Hema de agenda maken voor 2008 dus ben druk bezig met foto's uitzoeken en dus bewerken omdat sommige zw mooier zijn.

Ik lees het wel........

Groetjes Renske

ff up want ik ben zo benieuwd naar wie er ervaring heeft......... dan kan ik een besluit nemen of ik ga gebruiken of niet....

Hoi, hoi

Ik gebruik Picasa2 regelmatig, fijn programma, niet megaveel mogelijkheden, maar goed genoeg! Voornamelijk gebruik ik het om rode ogen te verwijderen, foto's bij te snijden, scherper te maken en voorzien van bijvoorbeeld een sepiakleur.
Het is een gratis programma dus probeer het eens, je kunt het altijd weer verwijderen als het je niet bevalt!

Lisenka mv Tessa

Hoi Lisenka

ik heb em erop. Je kunt niet vanuit Picassa2 direct foto's op het forum zetten hé. Want dat lijkt mij makkelijker dan hyves, daar word ik nu wel een beetje moe van.....

Ik heb ook niet veel nodig, laat ik eerst dit maar onder de knie krijgen haha

groetjes renske

Ik heb het wel eens via picasa geprobeerd maar is me idd ook nog niet gelukt! En om nu een aparte babysite te openen voor foto's. Dan maar via hyves....Overdag (ochtend) gaat het vaak wat sneller met foto's uploaden.

Succes met picasa! Nog een tip, vaak zijn de foto;s die je gemaakt hebt (voordat je gaat bewerken) ook wel mooi, vaak maak ik dan eerst een kopie van de foto (in het programma onder kopje bestand staat kopie maken) en die kopie ga ik dan bewerken.

Lisenka

Terug
Bovenaan