Wie heeft ervaring met Puregon en Pregnyl spuiten?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben nieuw vandaag, ik zit nu op cd 26 en gok op een cyclus van 30 dagen. Ben altijd zeeer onregelmatig geweest en na 1 jaar Clomid, een miskraam na 11 weken ben ik deze cyclus begonnen met het spuiten van Puregon 50 IU en een injectie van Pregnyl. Ik was apetrots op mezelf dat ik mezelf heb geinjecteerd 10 dagen lang, maar ik heb alles over voor een klein wondertje!! Wij zijn nu 3 jaar bezig om zwanger te worden, ben het wachten meer dan zat, heel herkenbaar voor jullie he! Ik meen het een en ander te voelen zo aan t einde van mijn cyclus, maar weet gewoon niet meer of dat ik het echt voel, of dat ik het gewoon heeeel graag wil voelen. En of de gespannen onderbuikgevoelens en borsten duidt op zwangerschap of dat ik weer ongesteld ga worden. Daar valt bij mij echt geen pijl op te trekken, wat dat betreft ben ik al zo vaak telleurgesteld geweest, ik durf niet meer te hopen. Zijn er nog meer lotgenoten die dmv puregon zwanger zijn geworden of daar nu mee bezig zijn? Wat is die Puregon achtelijk duur! Ik krijg het niet vergoed en was deze maand 294 euro kwijt!!
Liefs en veel geluk allemaal, Mootje

Hoi Mootje

Ik herken idd al je frustraties en vreemde gevoelens zo rond je nod.
Mijn lijf heeft er ook een sport van gemaakt om me in de maling te
nemen...... Ik ben nu een jaar bezig en ben nu aan de eerste onder-
zoeken begonnen.

Ik denk alleen dat je, als je ervaringen wilt delen, beter even kan kijken
op het "als zwanger worden langer duurt" forum. Daar zitten de mensen
die de hele molen al door zijn enzo.

Natuurlijk ben je hier ook meer dan welkom om mee te kletsen, maar
met deze vraag heb je daar denk ik, meer geluk.

Veel liefs Annet

Hallo,

Ik herken je verhaal ook. Het voordeel wat wij nog hebben gehad is dat alle medicatie werd vergoed want het is echt ontzettend duur. Ik werd erg depressief van clomid en ben daar vrij snel mee gestopt. Tijdens iui behandelingen heb ik nooit hoeven spuiten dat is pas begonnen toen wij met ivf zijn begonnen. Ik heb mijzelf ook altijd gespoten en vond het prettig omdat je al zo afhankelijk bent van artsen en dit stuk zelf kunt doen. Ik ben nu 10 weken zwanger en zit op het juni forum. Voor meer ervaringen uitwisselen kun je ook kijken op het forum van wanneer zwanger worden langer duurt. Wij hebben er 10 jaar over gedaan om zo ver te komen. Dus er is hoop ook al lijkt je droom soms zover weg.

Succes met alles. Groeten Pinklady

Terug
Bovenaan