A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, ik ben nieuw vandaag, ik zit nu op cd 26 en gok op een cyclus van 30 dagen. Ben altijd zeeer onregelmatig geweest en na 1 jaar Clomid, een miskraam na 11 weken ben ik deze cyclus begonnen met het spuiten van Puregon 50 IU en een injectie van Pregnyl. Ik was apetrots op mezelf dat ik mezelf heb geinjecteerd 10 dagen lang, maar ik heb alles over voor een klein wondertje!! Wij zijn nu 3 jaar bezig om zwanger te worden, ben het wachten meer dan zat, heel herkenbaar voor jullie he! Ik meen het een en ander te voelen zo aan t einde van mijn cyclus, maar weet gewoon niet meer of dat ik het echt voel, of dat ik het gewoon heeeel graag wil voelen. En of de gespannen onderbuikgevoelens en borsten duidt op zwangerschap of dat ik weer ongesteld ga worden. Daar valt bij mij echt geen pijl op te trekken, wat dat betreft ben ik al zo vaak telleurgesteld geweest, ik durf niet meer te hopen. Zijn er nog meer lotgenoten die dmv puregon zwanger zijn geworden of daar nu mee bezig zijn? Wat is die Puregon achtelijk duur! Ik krijg het niet vergoed en was deze maand 294 euro kwijt!!
Liefs en veel geluk allemaal, Mootje
Liefs en veel geluk allemaal, Mootje