wie heeft ervaring met snelle overstap naar fv?

Hi
ik ben de bv aan het afbouwen, maar het lijkt best snel te gaan
wie heeft dit ook gehad, en hoe reageerden jullie kindjes op opeens veel flesjes met fv?
kun je veel krampjes verwachten?
groetjes
mel

Hoi mel

IK heb het afbouwen afgeraffeld ivm pijnstillers voor kaakontsteking en verkoudheid van Lucas. Het ging heel snel en zonder problemen. Er komt nog altijd melk uit als ik knijp na 3 weken stoppen, maar geen lekkages of vullende borsten meer. Lucas doet het prima op de fles, maar hij heeft in het begin wel veel krampen gehad. Goed boeren helpt heel goed en nu met 8 weken zijn zijn krampjes over.

Succes
Martine

Ik ben ook ineens overgestapt op de fles. Dean had er totaal geen last. Hij had namelijk veel te weinig aan mijn voeding en was blij dat hij weer 'ns lekker kon drinken. Geen krampjes gehad dus.

Groetjes,

Nelly.

Hoi,

Hier het zelfde, na drie weken in een keer over naar flesvoeding omdat ze van mij veel te weinig bv kreeg. Geen problemen gehad, flesjes in een keer leeg en kindje eendelijk rustig omdat ze nu niet steeds honger had.
Zelf nergens last van gehad, mijn borstvoeding was zo snel terug gelopen dat ik een paar dagen twee keer op een dag gekolfd heb (kwam niet veel meer uit, maar voelde prettiger) en daarna nog een paar dagen 1 keer gekold. Daarna kwam er bij mij niets meer uit.

Gr, Erica mv Marieke (nu 3 mnd)

Terug
Bovenaan