Wie heeft ervaring met Utrogestan?

Goedemorgen allemaal,

Op 22 februari heb ik een miskraam gehad met 6wkn zwangerschap, direct daarna was ik weer zwanger en ook dit is met 11wkn op 15 mei geëindigd is een miskraam.. Nu hebben wij de maanden daarna met behulp van ovulatietests weer geprobeerd zwanger te worden, zonder succes. Na overleg met de fertiliteitsarts ben ik nu sinds 1wk bezig met 3x per dag de utrogestan capsules (die ik vaginaal moet inbrengen) Hiermee ben ik een dag na mijn positieve ovulatietest mee gestart. Sinds 1 dag heb ik last van misselijkheid en soms een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft? 23 sept. is pas mijn NOD dus kan nu nog niet testen... Hoop zo dat het zwangerschapsverschijnselen zijn..

Utrogestan speelt een spelletje met je. Er valt helaas niets te maken van je kwaaltjes tot je een positieve test in handen hebt. Toch nog een week wachten. Sterkte! 

Klopt utrogestan kan je "verkeerde" signalen geven en dat kan heel vervelend zijn.....  het doet rare dingen met je lijf waardoor je het gevoel hebt zwanger te zijn maar dit kan dus komen door de bolletjes. Eerste keer vond ik dit heel naar na een negatieve uitslag en ben zelfs naar het ziekenhuis gegaan omdat ik bijna ervan overtuigd was dat het niet klopte.
ik snap dat dit soort reacties niet zo leuk overkomen maar kunnen je ook behoeden voor de valse hoop die je krijgt het enige wat je kunt doen is dus afwachten 

Hoi Johanna, ik heb toch afgelopen zondag (17/9) getest met een vroege test en deze was postief! Ook alle dagen er na waren ze positief, toch zwanger =) ben erg blij, nu wel last van dagelijks menstruatie achtige buikpijn.

Hoi Nicole, 17/9 toch vast een vroege test gtedaan, POSITIEF!! Alle tests (verschillende merken) de dagen er na ook positief! =) Erg blij dus!!! Dacht ik laat het je toch even weten! 

Terug
Bovenaan