wie heeft ervaring met www.geboortepost.nl?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

We zijn druk bezig met de geboortekaartjes. We willen een zelfontworpen kaartje en niet een standaard uit de boeken.
Ik heb een kaartje gezien van geboortepost.nl. Deze zag er heel mooi en goed verzorgd uit. Ik vond hem zelf mooier als het kaartje wat we voor onze dochter hadden. (Terwijl we er minder dan de helft voor moeten betalen!!!!)

Ik ben benieuwd of er dames zijn die er ervaring mee hebben???

Groeten, Elinesmama

jep ik heb ze ook daarvandaan.

Echt goedkoop en ik heb uiteraard al getest door er 1 naar mezelf te sturen.
Erg leuk en netjes geworden! ik heb meteen alle adressen in de lijst gezet zodat ik na de bavalling met een paar drukken op de knop klaar ben. Even de gegevens invullen op het kaartje en sturen maar.

Scheelt enveloppen schrijven en heeeel veel geld. Dus ik heb er in ieder geval geen slecht woord voor over :) wel een proefdruk laten sturen want het is moeilijk te zien hoe groot of hoe klein de letters zijn in dat ontwerp dingetje..

gr angela

Hier ook goede ervaringen! Allemaal prima verlopen en inderdaad scheelt het een hoop geld!

Hoi!

Wij hebben er goede ervaring mee! Het geboortekaartje van mijn 2e dochter heb ik zelf ontworpen. Dit vond ik ook leuk om te doen, je hebt echt een origineel kaartje.
Ze zenden het heel discreet naar je toe, dus niemand ziet iets zonder dat jij het weet.

Groetjes!

Hoi Eline's mama,

Ik heb ook kaartjes van geboortepost gehad en ben zeer tevreden over het resultaat. Zeker de prijs speelde ook mee!

groetjes Mariska
mv Feline 26-05-2007

Terug
Bovenaan