Wie heeft ervaringen met de " MAT CARE Testen"?

Hallo allemaal,

Elke keer sta ik op het punt deze test te bestellen. Heb net een test gedaan van kruidvat! Hierop was zo'n licht streepje te zien , dat je het eigenlijk ook weer niet kon zien, maar mijn viend bevestigde het door het ook te zien zonder dat ik het zei!
( Ben ook wel 4 á 6 dagen te vroeg met testen, maar weet bijna helemaal zeker dat ik zwanger ben.)
Bij de vorige  zwangerschap had ik een dag van te voren getest en toen was het ook een licht streepje , maar wel iets duidelijker dan nu.

Nu ben ik benieuwd of iemand de matcare testen al eens heeft uitgeprobeerd en ook 4 á 6 dagen van te voren. En kreeg je dan een goede streep of ook zo'n licht streepje?

Nou spannend. Ben benieuwd!

Groeten Diarich

PS

Ik denk dat ik donderdag maar weer een schot waag!

Hoi!

Spannend hoor!
Ikzelf gebruik ook deze testen, en heb nog nooit een positieve test gehad, dus wat dat betreft is ie betrouwbaar! haha

Ik heb er wel wat positieve verhalen over gehoord, dus wie weet, maar ik kan je daaraan niet helpen!

Succes! En ik hoop (denk) dat je zwanger bent!

Groetjes Jacqy

Hoi Diarich,

Wat een aparte naam heb je trouwens! Leuk!

Ik heb ook ervaring met die testen, ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een heel dun streepje, ik bleek toen daadwerkelijk zwanger!!
Een vriendinnetje had met een apothekerstest hetzelfde, maar dat was een valse uitslag.

Wil je dus geen valse hoop geven maar het zou zomaar kunnen! Doe over een week gewoon nog een test of ga naar de dokter voor een bloedtest, die is eerder positief bij zwangerschap dan een urine test dus dan weet je het helemaal zeker!

Succes igg en hou me op de hoogte!

Liefs Lot

He Diarich,

Ik heb de test afgelopen zaterdag besteld (pakketje van 3 stuks) en krijg ze denk ik morgen binnen met de post. Ik ga dan woe.ochtend testen en kan ik je laten weten wat het resultaat is. Ik denk dat ik zwanger ben en als dat  zo is ben ik rond de 5 weken.
Ik heb nog nooit een zwangerschapstest gedaan, dus heb er verder niet zoveel ervaring mee. Ik hoor inderdaad veel over de Kruidvattesten..in positieve zin dan.

Groetjes,
Druifje

Nou ik heb nog even een vraagje. Ik heb de ovulatietesten van predictor en daarop krijg ik wel een streepje, wel lichter dan de test maar wel een streepje nu heb ik de test van mat care gedaan en daar geen streepje. Kan het zijn dat die anders test omdat ovulatietesten toch ook HCG kunnen zien. Heb vandaaag mijn NOD dag en voel nog niks aankomen?

groetjs ramona

Hallo!

Nou we zijn zwanger hoor! Kon ook niet anders was er super zeker van.
Heb vanochtend gelijk bij de kruidvat nog een zwangerschapstest gehaald van clearblue die digitale. En daar kwam snel zwanger op te staan.

Dus... als alles goed verloopt kunnen we einde van maart ons tweede kindje verwachten!
( Moet mijn vriend het nog vertellen als hij thuis komt, maar moest even kwijt! Hij weet wel van de test gisteren, en ik vertelde hem ook al dat ik het ZEKER wist!)

Nou Ramona ik hoop dat het bij jullie ook gelukt is. Misschien kun je de digitale van clear blue ook uitproberen. Zoals ik vertelde kon ik het streepje op de kruidvat test amper zien!

Groetjes

Diarich!

He Diarich!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf joh!
Hoelang was je nou bezig met zwanger worden voor een tweede??

Geniet van je zwangerschap!! Je weet hoe heerlijk het is haha!

Liefs Lot

Terug
Bovenaan