Wie heeft ervaringen met de " MAT CARE Testen"?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Elke keer sta ik op het punt deze test te bestellen. Heb net een test gedaan van kruidvat! Hierop was zo'n licht streepje te zien , dat je het eigenlijk ook weer niet kon zien, maar mijn viend bevestigde het door het ook te zien zonder dat ik het zei!
( Ben ook wel 4 á 6 dagen te vroeg met testen, maar weet bijna helemaal zeker dat ik zwanger ben.)
Bij de vorige  zwangerschap had ik een dag van te voren getest en toen was het ook een licht streepje , maar wel iets duidelijker dan nu.

Nu ben ik benieuwd of iemand de matcare testen al eens heeft uitgeprobeerd en ook 4 á 6 dagen van te voren. En kreeg je dan een goede streep of ook zo'n licht streepje?

Nou spannend. Ben benieuwd!

Groeten Diarich

PS

Ik denk dat ik donderdag maar weer een schot waag!

Hoi diarich,

Ik heb de matcare testen ook gebruikt, een dag voor m'n ongi. ik zag daar een heel licht streepje. Mijn man ook trouwens, maar toch vertrouwden wij het niet helemaal. De ochtend van m'n ongidag heb ik 's ochtends weer een matcare test gedaan en nu was het streepje nog minder zichtbaar dan de avond ervoor. Ben 's middags naar de kruidvat getogen om een clear bluetest te halen. "s avonds toen mijn man terug van z'n werk was de test gedaan en...... binnen 1 minuut gaf hij zwanger aan!!!! Direct duidelijk dus! Doe mij dus de clear blue test maar!
Succes ermee!

Groetjes sandra

Bij mij hetzelfde verhaal.
Clearbleu was meteen duidelijk!
Alle andere gaven een lichte streep;
clearblue een overduidelijk dik kruis!!

Ben vanmorgen gelijk weer om een digitale test gegaan.

En wat blijkt ZWANGER!!!! Joepie!!!
Als alles goed gaat, want het is nog erg pril, dan mogen we eind maart ons tweede kindje verwachten!

En eigenlijk vind ik het wel leuk om te vertellen, bij de vorige zwangerschap ging het ook zo eerst vaag streepje en daarna digitale "ZWANGER" En ook in de tweede ronde raak!
En weer was mij gevoel zo sterk dat we er niet over konder discuseren dat het misschien weer niet raak zou kunnen zijn! Ik wist het zeker ik ben zwanger.

Groetjes

Diarich

Terug
Bovenaan