wie heeft goede ervaring met ovulatietesten???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit inmiddels in de 4e ronde en omdat ik de vorige maand een langere cyclus had (35 dagen, daarvoor 28)  wil ik eigenlijk wel eens weten wanneer ik precies mijn eisprong heb. Nou heb ik vanaf dag 10 de test gebruikt en zit nu op dag 17 en nog steeds geen positieve test. Nu ga ik zelfs nog twijfelen of ik sowieso wel een eisprong heb. Wel heb ik rond dag 14 last van mijn borsten gehad en dacht ook slijmerige afscheiding te hebben, nu is dat weer verdwenen. Ik lees op het forum wel eens meer dat er meiden zijn die geen duidelijkheid met de testen krijgen. Ben eigenlijk wel benieuwd of er  meiden zijn die hier wel goede ervaringen mee hebben?????

Groetjes Jetje

Hoi Jetje,

Deze maand had ik een goede ervaring met ovulatietesten. Ik had de testen van babybrabbel gekocht. En ik zag op 13 februari een dikke vette streep. Vorige maand had ik ze van sensitest. Ik had 2 dagen een vaag streepje en verder niets, ik ben er toen maar vanuit gegaan dat ik geen eisprong had. Toch denk ik dat wat je omschrijft wel je eisprong is geweest.... gek he?
Veel succes deze maand!

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Ik heb echt voor mijn beurt gepraat...
Ik heb vanmorgen de laatste test gedaan en er verscheen meteen een dikke streep dus dat wordt klussen vandaag   !!!!! Dus mijn eisprong is rond dag 18, ben in ieder geval blij dat ik wel een eisprong heb. Maar als jij je eisprong rond de 13e had, dan is het voor jou nu wel erg spannend of niet, zit je NOD er aan te komen?
Hoe lang gebruik jij de ovulatietesten al?

Groetjes Jetje

Ha Jetje,

Gefeliciteerd met je eisprong! Dat wordt zeker aan de bak vandaag....
Ik gebruik die testen nu 2 maanden, ben erg benieuwd. Ik zit inderdaad rond mijn NOD, dit kan zijn van 24 februari tot 1 maart, omdat ik de ene keer een cyclus van 25 dagen heb en de andere keer 30.... dus erg spannend!
Veel succes meis.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan