Wie heeft goede raad!!

A

Anoniem

Guest
heey meiden

ik heb een probleem of goede raad nodig eigenlijk hihi, Ik den kdat ik 2 weken geleden mij eisprong heb gehad vanwege de verschijnsellen en in ben heel onregelmatig ongesteld( de laatste keer was 2 november)
Nu heb ik sinds vandaag steken onder in mijn buik en ben misscelijk, maar niet ongesteld en niet veel afscheiding dus het is echt niet de eisprong nu, wat denken jullie zou ik zwanger zijn?
Als ik het weekend nog niks zie doe ik maar een test denk ik, waty denken jullie dat het is?

liefs kim

Hey Kim,

Waarom gooi je er nu niet een testje tegen aan?
Dat heb je gelijk meer zekerheid.

Liefs Bontrie

heey bontrie

nou dat heb ik weer zeg
ga ik naar de wc verlies ik gewoon bloed!! noujah maar effe kijken of het doorzet! en anders door naar de volgende ronde maar he!!! in maart ga ik terug naar de huisarts omdat ik dan een jaar bezig ben en stuurd ze me door naar het ZKH.
maar bedankt meid!

liefs kim

Heel veel sterkte dan!
En hoop niet voor je dat jullie OOK in de mediche molen komen.

Liefs Bontrie

heey

neey ik hoop het niet hoor!! maar ben er bang voor, ik ben nu in  10 maandan tijd nu pas voor de 5 de keer ongesteld en das niet echt fijn, de huisarts zegd als je in maart nog niet zwanger bent en nog steeds zo onregelmatig gaan we je naar de gynacoloog sturen
maarjah we zien het wel, misschien dat het allemaal toch nog vanzelf gaat, werd ik maar gewoon elke 4 weken ongesteld dat scheeld voor mij al heel erg veel!! Maar hoe is het bij jouw dan, hoe lang ben jij al bezig? en ook voor de eerste?...

x kim

Heey,
Wij zitten nu ook in ronde 10 En zijn toen we 7 maanden bezig waren naar de huisarts gegaan.
Want mijn vriend heeft maar 1 testikel.
Toen is zijn sperma onderzocht en dat was niet in orde.
Zijn vorige week voor het eerst bij de uroloog geweest.
En moeten volgende week weer..

Dat is wel balen dat je maar zo weinig ongi word. Ik hoop voor je dat je in maart Zwanger bent, En dat je al die ziekenhuis bezoeken niet hoeft mee te maken.

Wij zijn ook voor je eerste bezig.

Liefs Bontrie

Terug
Bovenaan