wie heeft het meeste geduld...

A

Anoniem

Guest
Kian of ik?

Ik zal het antwoord maar geven...Kian dus.
Hij had niet zo'n zin om te eten. En als ie het uitspuugt dan word ik boos (dat weet ie blijkbaar ondertussen). Dus hij heeft iets nieuws bedacht.
"Als ik het niet meer mag uitsproeien zodat mamma onderzit, én niet meer langs m'n kin mag laten lopen zodat het onder m'n slab door m'n nek insijpelt, dan bewaar ik het gewoon net zo lang in m'n mond tot mamma haar geduld kwijt raakt."
Hij vertikte het gewoon om door te slikken. Daarbij maakte hij een geluid als een koe met z'n mond dicht (ja dames, probeer het even uit, dan weet je man/vriend meteen dat je dus ècht niet spoort). MMMMMMOEOEOEEOEOE! ! ! En dan met je lippen op elkaar.
Maar hij hield het zo lang vol, en ging steeds trotser kijken, dan kan ik dus niet meer boos worden. En toen schoot ik dus maar weer in de lach.
Hopelijk was dit een éénmalig actie....

Liefs Nelleke

Oh, wat zal Kian een plezier hebben!!
Julian heeft vandaag (zelf) boontjes, aardappeltjes en wat gebraden kip gehad... Zo langzamerhand gaan we een beetje van de potjes af, want dat is hier wel een   geklieder aangezien hij het tegenwoordig allemaal zelf wil doen..
Heb wel gemerkt dat hoe meer ik op zijn eetgedrag reageer, hoe meer hij aan het testen is. Vandaag zat hij gewoon lekker bij ons aan tafel en dat ging eigenlijk heel goed (meestal voerde ik hem voor we zelf gingen eten, maar papa was vroeg vandaag).

Ennuh Kian....lekker experimenteren hoor met dat eten! (gna, gna!)

Leuk is dat he?!

Lyanne heeft een andere methode, onze kat zit meestal op de grond naast haar stoel in de hoop dat er iets valt wat hij op kan eten.

Lyanne heeft dit dus door, als ik dan doe alsof ik niet naar haar kijk, gooit ze het naar de kat en een lol dat ze dan heeft joh! Kun je toch niet boos op worden?????

Gr. Marieke

Hahaha, ik zie het helemaal voor me!
Stef doet niet van die hele gekke dingen eigenlijk.
Hij eet tegenwoordig bijna alles wat we voor hem neezetten....eindelijk!

Maarre.....wel leuk he?
Liefs Annet

Hoi Tess,

Heeft ook wel van die dagen hoor, of ze verzameld het in haar wang, maar meestal vist ze het eruit en dan is het armpje butienboord en dumpen maar, en dan kijken hoe de honden het zo snel mogelijk op eten. De honden worden steeds weg gestuurd hoor, maar die weten dat er iets te halen is dus die zijn zo weer terug.

Super spelletje, ze ahngt dan echt over de rand om te kijken hoe het wordt opgegeten. Een voordeel, haar tafeltje en bordje zijn altijd netjes schoon

Gelukkig eet ze het merendeel wel gewoon op.

Succes met de kleine acteur!

Nanda

Terug
Bovenaan