wie heeft hier ervaring mee??

A

Anoniem

Guest
ben nu al ruim een week overtijd slik al een paar jaar geen pil meer,maar ben altijd netjes optijd met menstrueren.moet veel plassen,steekjes onder in mijn buik.nu wil ik graag weten bij wie het ook langer als een week duurde voor je kon zien of je zwanger was??de tests die ik gedaan heb zijn allemaal negatief .

Hoi wan,

Het kan zijn dat je pas over een paar dagen een streepje ziet op de test. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik mijn ogen uit mijn kop staren, en dan zag ik een heeeeel licht streepje, terwijl er ook vrouwen zijn bij wie het vanaf de nod al vet positief is. Dus het kan zijn dat je nog effe een paar daagjes moet wachten (balen, kweet het).. Maar als je te zeer twijfelt, vraag het dan effe aan je huisarts.

Succes!

Greetz Jenny  

hoe lang was je toen overtijd toen je dat lichte streepje zag??

Hoi, ik zit een beetje in dezelfde situatie! Ben vandaag zes dagen over tijd!!! 2 x negatief getest, bij de eerste  was het al met 28 dgn een super duidelijke positieve, bij de tweede met 28 dgn een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje, maar toen wees echt alles erop dat ik zwanger was, veel duidelijker bij de eerste! Ik heb vandaag de huisarts gebeld, die zei dat het ook gewoon een keertje weg kan blijven, of dat je pas over een paar dagen wel een duidelijke positieve test in je handen hebt..... Zij zei ook dat ochtendurine toch beter is ivm met een hogere concentratie HCG hormoon. Als er namelijk pas weinig HCG hormoon aanwezig is (dan bedoel ik echt weinig) dan is de test negatief, maar als je met ochtendurine test dan zou het misschien wel te zien zijn.... Ik weet het ook niet meer. Ik las op de clearblue site dat  je in week 7 het meeste HCG hormoon hebt en daarna neemt het weer af, met vier weken (dus de week dat je ongesteld moet worden ) eigenlijk echt heeeeeeeeeel weinig, het zou dus niet zo gek zijn als je wel zwanger bent maar toch negatief test (wil je geen valse hoop geven hoor). De dokter zei ook tegen mij dat ik volgende week dinsdag woensdag of donderdag het beste weer kan testen, maar ja dat hou ik natuurlijk niet vol . Denk dat ik zondagochtend ga testen...

Ik hoop voor je (voor iedereen hier eigenlijk) dat het snel zover mag zijn!!!!

Let me know als je wat meer weet

gr

hoi pascal
bedankt voor je reactie,ben er zo erg mee bezig wordt gek van mezelf.maar het blijft toch spannend he.ik laat zo snel mogelijk iets weten.

Terug
Bovenaan