Wie heeft hier ook last van...

<p>Hoi hoi, </p><p>ik ben heel erg benieuwd of er ook andere dames zijn die het zelfde probleem ervaren als mij.  Na het klussen blijf ik altijd een kwartier liggen. Daarna ga ik plassen. Maar de volgende dag en een dag daarna zelfs weer een dag erna lijkt alsof ik al het sperma eruit plas.. ik vraag me dan af of er wel wat binnen blijft voor een mogelijke bevruchting.. (dit wordt voor ons nu ronde 6 trouwens). </p><p>Ik hoop dat ik jullie ervaringen mag lezen!  Alvast bedankt!!</p>

Volkomen normaal hebben we allemaal, de zaadjes zijn dan al afgeschoten en allang waar ze moeten zijn, het overtollige sperma, vocht en cellen die het niet gehaald hebben komen dan weer naar buiten, hier hoef je je geen zorgen over te maken ☺️

Hey, bedankt voor je reactie! 
Soms lijkt het alsof er niks achterblijf omdat er best wel veel terugkomt (vind ik) haha.. ik vraag me dan gewoon af of er wel een bevruchting kan plaats vinden als ik best veel er uit plas.. 

Nee hoor! Na de lozing zeg maar, zijn inderdaad de zaadjes die er moeten komen, zijn er al en hebben hun weg gevonden en gaan niet meer terug. Merendeel van het sperma is natuurlijk ook vocht dus dat raak je dan ook weer kwijt. 
Ik ben bevrucht al staande onder de douche. Zeg maar gerust de positie met de minste kans..... 
Denk maar zo, je hebt maar 1 goed sterk en snel zaadje nodig....
Heel veel succes. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! Doen jullie het op gevoel of gebruik je ook ovulatietesten? Misschien dat dat nog kan helpen. Al denk ik dat als je 3 tot 4 keer per week seks met elkaar hebt, je het voorlopig nog leuk en gezellig kan houden in plaats van moeten zeg maar. Al begrijp ik heel goed dat je na 6 rondes toch meer erover gaat nadenken. 

Haha mijn vriend is ook al zon verschieter. Mijn exen bleef het nooit zo lang binnen, liep het er of meteen uit of bij het plassen. Als het echt lang opgehoopt heeft gezeten en echt een explosieve ontlading duurt het soms echt uren voor ik het er uit plas... Ik bedchouw het maar als iets positiefs. 

Ik gebruik idd ook ovulatietesten. Maar vertrouw het niet helemaal haha. Aan de hand daarvan weet ik hoeveel dagen cyclus ik heb, maar nu de laatste 3 maanden ben ik altijd 2 dagen eerder ongesteld. Hierdoor twijfel ik ook of ik wel op het juiste moment geklust heb.. 

Klopt ook:) je hebt gelijk maar was benieuwd of dat iets uitmaakt tijdens de ovulatie/bevruchting. Zijn jullie ook bezig voor een kindje? Zo ja in welke ronde zit jij?

[quote quote=10243176]Nee hoor! Na de lozing zeg maar, zijn inderdaad de zaadjes die er moeten komen, zijn er al en hebben hun weg gevonden en gaan niet meer terug. Merendeel van het sperma is natuurlijk ook vocht dus dat raak je dan ook weer kwijt. Ik ben bevrucht al staande onder de douche. Zeg maar gerust de positie met de minste kans….. Denk maar zo, je hebt maar 1 goed sterk en snel zaadje nodig…. Heel veel succes. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! Doen jullie het op gevoel of gebruik je ook ovulatietesten? Misschien dat dat nog kan helpen. Al denk ik dat als je 3 tot 4 keer per week seks met elkaar hebt, je het voorlopig nog leuk en gezellig kan houden in plaats van moeten zeg maar. Al begrijp ik heel goed dat je na 6 rondes toch meer erover gaat nadenken.[/quote]
Hoelang zijn jullie bezig geweest dan als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan