Wie heeft hier ook last van??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Even een vraag aan diegene die net zover als mij zijn ongeveer (tuurlijk mag iedereen antwoorden hihi).

Ik ben sinds een week echt weer veel misselijk overdag. Ik weet niet of het van de honger is, maar vaak komt het hongergevoel erachteraan. Niet vooraf zeg maar..

Tis (nog) geen misselijkheid waarvan ik boven de pot moet hangen, maar moet toch wel vaak even zuchten hahaha.

Ook ging ik net naar de wc en had diarree. Nu twijfel ik of ik geen griep onder de leden heb, of dat mijn lichaam zich klaarmaakt. Gisteren ben ik bij de Vk geweest en alles was supergoed. De kleine was errug actief (dat merkte zei ook, want hij heeft even een harde trap gegeven toen ze zo aan het duwen was op mijn buik (nu al mama beschermen )). Mijn bloeddruk was goed, de kleine zijn harttonen waren goed en hij ligt 'bijna' vast zoals ze zij...

Eigenlijk geen klagen, maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit al hebben of hebben gehad en er iets meer over kunnen zeggen...

Bedankt alvast!

Dikke zoen
Een aftellende mama

Nou Meid!!!

Ik wens je veel sterkte, want volgens mij heb je gewoon de buikgriep onder de leden. Heb ik namelijk vrijdag op zaterdag last van gehad en daarbij iedereen die bij me in de buurt is geweest aangestoken. Hij is heel heftig, met veel spugen en diarree,  maar bij mij heeft het zo'n 24 uur aangehouden en toen voelde ik me al weer stukken beter.

Groetjes Rossi46

Terug
Bovenaan