Wie heeft hier ook last van?

Vandaag ben ik precies 9 weken. Sinds 2 dagen heb ik regelmatig bloedverlies... Het is niet constant aanwezig maar gemiddeld 3 keer per dag. Gisteren heb ik de verloskundige gebeld en is mijn echo vervroegd. Op de echo was alles goed te zien, baby bewoog en hartje klopte. Alles ziet er goed uit. Echter maak ik me nog steeds zorgen want ook gisterenmiddag na de echo, gisteravond en vanochtend heb ik wederom last van licht bloedverlies. Bloed is niet helder rood maar meer een zalmkleur..

Ik heb geen buikpijn of krampen maar heb wel een naar gevoel in mijn buik en af en toe steken aan de zijkant...

Wie heeft hier nog meer last van?
Ik blijf me toch zorgen maken....

Alvast bedankt!

Liefs,
H.

Gelukkig heb ik er geen last van maar kan heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt hierom.
In mijn ogen en uit ervaring is bloedverlies MEESTAL niet een heel goed teken. Dit zeg ik je niet om je bang te maken hoor echt niet.
Alleen omdat je nog in de zone zit waarin er nog vanalles kan gebeuren kunnen ze nog niet zo veel.
En zit er niets anders op dan afwachten.
Luister goed naar je lichaam, zijn al je "klachten"die duiden op een zwangerschap (misselijk pijnlijk/gevoelige borsten) nog aanwezig en niet plotseling verdwenen.
Lees niet teveel op internet dat maakt je alleen maar onzekerder.
En bij vragen bel je vk dit is gewoon heel moeilijk en onzeker.
Maar het kan net zo goed een vaatje zijn wat geknapt is..........oooh ik wou dat ik kon zeggen er is niets aan de hand maar helaas.....
Probeer je gedachten ff te verzetten en wacht even af hoe moeilijk ook.
Sterkte

liefs Louise

Hoi,

Ik heb hier gelukkig geen last van.
Ben het niet helemaal met louise eens, want het is ook heel vaak onschuldig, zeker als je geen krampen hebt, maar als ik het goed begrijp heb je meer een kleur in je afscheiding dan daadwerkelijk bloedingen!
Een raar gevoel in je buik is normaal hoor zeker in het begin van je zw,schap.
Probeer er niet teveel aan te denken, je echo was goed, geen krampen ed,, komt vast wel goed!

Liefs MJ

Hey

Ik heb in t begin ook een paar x bloed verlies gehad paar druppels en ook veel bruinige afscheiding, gewoon oud bloed zeg maar. Mijn vk zei dat t evt een innesteling kon zijn.toen ook een vervroegde echo gehad en t hartje klopte ook.hoefde me dus geen zorgen te maken maar jee wat is dat moeilijk. Ik snap je angst heel goed. Bij mij is de bruine afscheiding uiteindelijk ook helemaal weggegaan! Ben nu 11 wk zwanger en morgen mijn volgende echo! Spannend! Hopelijk stopt t bloed verlies snel en heb je wat aan mijn reactie. O ja wat de vk ook zei is dat zolang ik geen buikkrampen had t ook gewoon goed is. En dat t vaker voorkomt in de eerste weken!! Je bent niet de enige! Terwijl ik dat echt dacht van waarom vind je er dan zo weinig over op internet en wat je vind zijn horror verhalen. En bij twijffel gewoon je vk bellen.

Liefs tamjo

Hoi H,
Eindelijk iemand die het ook heeft. ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap last van licht bloedverlies. Het is zoals bij jou zalmkleurig tot donkeroranje. Vorige week mijn echo gehad en erover verteld bij de vk. Alles zag er goed uit en ze zei dat mijn verhaal heel normaal was en dat ik me in principe geen zorgen hoef te maken. Tuurlijk doe ik dat wel zeker als ik 3 plasjes achter elkaar weer afscheiding/bloedverlies heb. Maar zolang het niet helderder van kleur wordt en er geen weefsel bij zit is het ok. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo, ik vind het extra spannend vanwege die rode afscheiding, er blijft (ondanks de geruststellende woorden van de vk) toch die onzekerheid van zit alles wel goed? Die steken aan de zijkant heb ik ook, dit kan al bandenpijn zijn, vooral snachts als ik me omdraai wil het er nog wel eens inschieten.
Als je je zorgen blijft maken of alles wel goed is moet je gewoon de vk bellen, ze zijn er voor je om je gerust te stellen en kunnen desnoods nog een extra onderzoekje doen. Ik richt me nu gewoon op de volgende echo en probeer me geen zorgen te maken (let wel probeer). Hopelijk heb ik je wat gerustgesteld, ik weet in ieder geval precies hoe jij je voelt dus je hebt iemand om tegen aan te lullen
;-)
Groetjes Sunshine

Terug
Bovenaan