wie heeft meno pur gebruikt bij icsi poging

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren begonnen met onze 2e icsi poging. Ik heb uit mijn eerste icsi poging een gezonde zoon gekregen alleen hoefde ik daar geen menopur voor te gebruiken maar iets anders naam weet ik niet meer. Nou is mijn vraag zijn er hier meer dames die dit gehad hebben.

liefs tineke

Niemand hier. Volgens mij is ook niemand met ICSI bezig. Ik heb 6 x IUI gehad met Fostimon.
Ben je inmiddels al begonnen?
gr
Wenser

Hallo Wenser,
Ja ik ben onder tussen begonnen en heb vorige week een tp gehad en zit nu in die vreselijke wachtweken ik mag op 3 april testen.
gr
tineke

Hallo Tineke135,
Pfff wat een onzekerheid he nu!Ik vind dat ook steeds hoor bah...ik heb wel eens gelezen bij andere forums dat er ziekenhuizen zijn die al op dag 12 na een terugplaatsing of IUI een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent...dat is iets eerder dan die 16 dagen!Maar ook dat word dan weer tegen gesproken en dan voornamelijk over het stukje of dat wel betrouwbaar is...
Ik wil je iig nog even sterkte toewensen deze 4 komende dagen!En ik hoop dat je een positieve test gaat hebben :)
Groetjes,
Annemarie

Ohhhh spannend. Nog 2 daagjes. Houd me op de hoogte. Viel de behandeling mee? En hoe reageerde je op de menopur? Heb je nog cryo's?
Sterkte idd de komende dagenliefsWenser

Terug
Bovenaan