Wie heeft morgen (11 feb) ook haar NOD??? SPANNEND

A

Anoniem

Guest
Ik vind het zó spannend. Ik heb morgen mijn NOD maar voel me eigenlijk super zwanger hahahaha. Wat is dit zenuwslopend zeg.....

Kuz Benthe

Ik hoop het voor je Benthe dat je zwanger bent, en dat je lekker op een rozewolk mag zitten, hihihi!
Mijn NOD is pas op valentijnsdag 14 februari, en ik voel ook vanalles (voor het eerst in mijn MMMgeschiedenis van ruim 5 jr).
Maar goed, voor jou is het zeker spannend, en ik moet nog geduld hebben tot aanstaande dinsdag.
En ik moet zeggen: voor het eerst heb ik ook echt geduld, wat ik de andere keren helemaal niet had, best raar eigelijk!

laat je wel iets weten meid?

Succes he, enne.............morgen kun je gerust een test doen hoor, of 1 dag na je NOD.

Ps: ik sta ook op de nieuwe NODlijst, die jij geloof ik, maakte, in plaats van Jaqueline (die nu gelukkig zwanger is), toch?

Groetjes Myra Wever

Spannend hoor.

Ik duim voor je dat je hardstikke zwanger bent.

Liefs wen

Hoi!!

Ja, ik maak inderdaad vanaf vandaag de nod lijst. Ik ben benieuwd of het iets wordt.

Ik hoop zó dat ik zwanger ben. Maar, dat hoopt natuurlijk iedereen!!!

Ik denk dat ik zondag gewoon een test ga doen als ik nog niet ongesteld ben. Kan mij het schelen, dan weet ik het ook meteen. Van dit gestress wordt ik knettergek. Misschien doe ik 'm trouwens morgen al wel .

En als het niet zo is, dan baal ik echt wel. Maar dan denk ik maar aan alle vrouwen die hier op het forum zitten die er nog véél langer over doen of gedaan hebben.
Als ik jouw situatie zo hoor/lees dan zie ik dat ik nog niks te klagen heb. Ik zit natuurlijk nog maar in de derde ronde dus er is nog geen 'man over boord'.

Ik laat in ieder geval even weten als ik een test heb gedaan. Dus dat wordt veel kaarsjes branden vandaag en morgen dus.

Lfs Benthe

Reken maar van yes, dat ik wel ontelbare kaarsjes voor je opsteek, Benthe!
En voor de andere meiden natuurlijk ook.
Het is toch weer iedere keer spannend voor ons allemaal.
Oooooooo, ik ben zo nieuwsgierig of we binnenkort allemaal zwanger zullen zijn.

Nou moe, nu moet ik weer plassen, ben 1 uur geleden ook al geweest, en ik drink niet meer als anders .

Voor ons, en onze zoon zou het een wonder zijn, en een mooi cadeau op valentijnsdag, toch?

En of je nu een paar maanden bezig bent, of al heel veel jaren, voor iedereen die zwanger wilt worden duurt alles te lang als het erop aan komt.

Groetjes myra Wever

benthe en myra,
Ik zal heel hard voor jullie en natuurlijk mezelf duimen dat we zwanger zijn!!!!haha
ik voel ook vanalles maar ja dit is pas mijn 1e ronde en hoop nu al zo erg dat ik zwanger ben, maar de tijd zal het leren!mijn nod is ook 14februari waarschijnlijk, weet nog niet precies hoe lang mijn cyclus is....
Ik ga heel erg hard duimen en hopen dat jullie zwanger zijn....

kusjes sas

Hoi Benthe en alle andere afwachtenden,

Ik heb vandaag mijn allereerste nod dag, ronde 1 dus, en vind het ook zo spannend!
Nog totaal geen verschijnselen die ik normaal heb als ik ongi moet worden, maar je zal net zien dat het nu later komt dan normaal.
Voel wel allerlei andere 'vage' dingen, maar ik lees dat jullie dat allemaal wel een beetje hebben, hihi.
Heb net bij de drogist een voorraadje clearblu testen gehaald, heb me voorgenomen om tot zondag te wachten maar ik weet niet of dat gaat lukken.
Nooit geweten dat zwanger worden zó zenuwslopend was!!

Nou, ik ga voor iedereen duimen en kaarsjes opsteken, wie weet helpt het!

groetjes riesje.

Gewoon testen!
Heb ik ook gedaan! En,......zwanger1
wat maakt zo'n test nu uit.

Succes!
D

Terug
Bovenaan