wie heeft nod op 22 maart ?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

we zijn officieel van start gegaan in de 1 e ronde voor de tweede en hoop dat 22 maart mijn nod dag is .
wie nog meer van jullie.kunnen we elkaar op de hoogte houden toch.succes allemaal groetejs wendy

Hoi Wendy,
Ik was (of heel misschien nog ben) zwanger..
Ben vanaf donderdag gaan bloeden en heb a.s. donderdag een echo om te kijken hoe het er nu voor staat..
Mocht het dus echt een miskraam zijn geweest ga ik uit van mijn gemiddelde cuclus enheb ik dus ook de 22e mijn nod!
Al hoop ik natuurlijk dat alles nog ok is bij mij...
Ik klets dus wel gezellig met je mee!
Liefs, rian

hoi

Ik was donderdag ook ong geworden en maandag was het klaar.Als ik een regelmatige cyclus heb heb ik bij de vorige keer wel gehad en de eertse zwangerschap ook dan is het 22 maart.hoop voor je dat je deze keer wel een goeie zwangerschap heb.Ik zelf heb de eerste keer een kindje gehad met open ruggetje en bevallen bij 22 weken,daarna weer vrij snel zwanger en helemaal gezond.Blijft wel spannend hoor ondanks dat de kans nihil is   dat het nogeens gebeurt ,en krijg veel echos nu ook als ik weer zwanger ben.succes he we gaan ervoor.gr wendy

Hoi hoi,
Ik hoop dat het je nu inderdaad beter zal vergaan!
Wat een verhaal zeg!
Het is bij mij nu nog even afwachten ik weet nog niet 100% zeker of het ook echt een miskraam is geweest.. dit is dus nog even afwachten.. Al probeer ik er maar zoveel mogelijk vanuit te aan dan kan de uislag van de echo donderdag alleen maar meevallen!
En zo niet... Dan gaan we er weer helemaal voor!
Dat november forum wordt hoe dan ook de mijne!
HAHA

hoi

ja hoop voor je dat het idd geen miskraam is en dat novemberforum word idd de jouwe,lekker positief blijven is het beste   doei succes met de echo

Terug
Bovenaan