Wie heeft nod rond 20 oktober????

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie verwacht haar NOD rond 20 oktober. Ik ga namelijk voor ronde 2.

Marje :)

Hoi Marje,

Ik heb mij NOD 18 oktober, uitgaande dat ik nu weer een ronde heb van 27 dgn ( was altijd 26 dagen) en ik zit in ornde 18.

Altijd weer spannend hé die dagen na de vruchtbare periode, je lichaam kan je helemaal in de maling nemen, waardoor je regelmatig twijfelt en gaat denken dat je zwanger bent, allerlei kleine verschijnselen, die zowel op een zwangerschap kunnen wijzen of op het feit dat je gewoon weer ongi gaat worden. Ik hoop voor jou dat het niet tot ronde 18 hoefte komen en voor mij dat het hier bij blijft .

Groetjes Alice

hoi,
Mijn NOD is 22 oktober..denk ik. Na mijn 1e zwangerschap is mijn cyclus niet meer wat het was. Het zweeft nu tussen de 26 en 29 dagen. Wij gaan voor ronde 6.

Inderdaad, wat kan je lichaam je foppen. Afgelopen maand dacht ik echt dat ik zwanger was. Voelde hetzelfde als mijn 1e. Maar helaas na 4 dagen overtijd toch...

Succes met klussen en ik hou jullie in de gaten.

als ik van mijn laatste cyclus uitga, de eerste na het stoppen met de pil, dan was het 35 dagen. Dan zou mijn NOD 17 oktober zijn. Maar mn temp doet al vanaf vorige week maandag (dag 8) raar, dus ik kan niet anders dan afwachten wat mn NOD is. Ik heb dus ook geen idee of mn ei nu nog moet komen of al geweest is. Om gek van te worden.....

maar voorlopig ga ik dus maar uit van de 17e en kunnen we voor elkaar duimen.

Liefs, Danielle, ronde 2

Hoi hoi

Ik heb mijn nod op 15 oktober. Wel ietsje eerder dus, maar mag ik ook bij jullie horen???
Wij zijn dus ook al begonnen met het voowerk voor het klussen haha. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn haha.

Lieve meiden, allemaal veel succes!
Kus Annet

Hoi meiden,

Leuk om te weten wanneer jullie ongeveer nod hebben. Ja Annet, je
lichaam kan je inderdaad voor de gek houden. Ik zat in ronde 1 al te
twijfelen. Kun je nagaan!!!

Ik wens je veel geluk deze ronde. Ik hoop dat het deze maand raak is!

Verder ook iedereen succes en wie weet....

Liefs Marje.

quote: Elles reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2005 14:27:50'));

Hoi Marje,

Ik heb mij NOD 18 oktober, uitgaande dat ik nu weer een ronde heb van 27 dgn ( was altijd 26 dagen) en ik zit in ornde 18.

Altijd
weer spannend hé die dagen na de vruchtbare periode, je lichaam kan je
helemaal in de maling nemen, waardoor je regelmatig twijfelt en gaat
denken dat je zwanger bent, allerlei kleine verschijnselen, die zowel
op een zwangerschap kunnen wijzen of op het feit dat je gewoon weer
ongi gaat worden. Ik hoop voor jou dat het niet tot ronde 18 hoefte
komen en voor mij dat het hier bij blijft .

Groetjes Alice

Sorry bedoelde natuurlijk jou Alice. Had even verkeerde verhaal voor mijn ogen!

Iedereen succes.

Marje.

Hoi Marje,

Ja leuk idee om weer zo samen naar onze NOD toe te leven!

Mijn NOD is als ik weer een cyclus van 29 dagen heb de 22e. Wij zitten in de derde ronde  voor ons eerste kindje.

Ik ben afgelopen vrijdag om half twaalf  's avonds  ongi geworden een dag overtijd en het vreemde is dat het nu alweer ongeveer afgelopen is. Ben nooit heel hevig ongesteld maar meestal toch wel zo'n dag of vijf (meen ik me ook te herinneren van de periode voor ik de pil slikte).  
Hoop maar dat deze cyclus evengoed normaal verloopt en ik toch heeel vruchtbaar wordt!  

Nou we zullen wel zien, maar de 20e - 22e dat duurt nog lang he!
Wij zitten pas in de derde ronde, maar ik begin nu al echt de kriebels te krijgen. Maar goed ik weet dat ik nog niet mag klagen...

Heel veel succes allemaal!!

Liefs, Sterre.    

Terug
Bovenaan