wie heeft nog het voedingsschema van cb

hallo, ik heb inmiddels een tweede kindje en die is 5 maand nu kreeg ik van het cb een nieuw voedingsschema, totaal niet overzichtelijk en duidelijk vind ik. die ik van mijn dochter had was veel beter maar die ben ik kwijt. althans voor een deel ik heb het boekje niet meer alleen de uitscheurkaart waarop een schema te zien is voor bv en fv en daarnaast waneer ze wat mogen krijgen er zit een groene rand omheen met plaatjes?

bekend? heeft iemand het boekje nog? kan iemand hem inscannen of opsturen als die het niet meer nodig is. verzendkosten etc betaal ik wel

groeten feyline
 
mijn kindje is inmiddels ruim drie en half maar ik heb t altijd zelf moeten doen op de gok ik kreeg bij elk bezoek te horen wat krijgt ze is ze tevreden ga zo door en ik gokte maar wat erg he maar ik wist niet beter niemand vertelde me wat en met 7 mnd vond ik het vreemd dat ze niet meer wou eten nee logisch zeiden ze bij t inloopspreekuur lust jij 6x per dag warm???? bleek dat ik haar nog steeds om de 4 uur voeding gaf ik kan wel huilen als ik er aan terug denk maar wist ik veel niemand zei iets nu luste ze ook geen potjes of warm wel korstje brood dus ik verbaas me te horen dat er schema s zijn k...cb ik volgde hun adviezen wel op als ze zeiden wat krijgt ze oke ga door of oei doe maar dit of dat er af dat deed ik en hield ik vol tot t volgende bezoek dus helaas ik kan je niet helpen maar voel wel dat ik ge.....ben door cb
 
Hoi,

Ik denk dat ik hem nog heb van mijn dochter, nu bijna 3 jaar. De folder heet baby voeding. Ik gebruik hem niet, je mag hem hebben, maar waar stuur ik hem naar toe?
 
Terug
Bovenaan