A
Anoniem
Guest
halllo dames
ik heb de laatste paar dagen echt vaak nachtmerries
niet zoozeer over onze dochter maar echt de raarste dingen
laatst over lava dat ik eerst me zoontje en me man levend zag verbranden en daarna ik
werdt zwetend wakker
voor de rest weet ik niet precies waarover maar meestal gaat het over me man en zoontje en overlijden ik wordt erniet goed van ik ben soms snachts zo overstuur dat ik gewoon huilend in slaap val
ik heb al eens een keer me man wakker gemaakt en die zegt dan dr is niks meer daarna heb ik nog wel eens geprobeert maar toen sliep ie te vast
en nu doe ik het eigenlijk niet meer hij heeft ook ze rust nodig
wie heeft dit ook of heeft dit wel eens een tijdje gehad
wat kan ik er aan doen ???
iemand ideeen
groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter
ik heb de laatste paar dagen echt vaak nachtmerries
niet zoozeer over onze dochter maar echt de raarste dingen
laatst over lava dat ik eerst me zoontje en me man levend zag verbranden en daarna ik
werdt zwetend wakker
voor de rest weet ik niet precies waarover maar meestal gaat het over me man en zoontje en overlijden ik wordt erniet goed van ik ben soms snachts zo overstuur dat ik gewoon huilend in slaap val
ik heb al eens een keer me man wakker gemaakt en die zegt dan dr is niks meer daarna heb ik nog wel eens geprobeert maar toen sliep ie te vast
en nu doe ik het eigenlijk niet meer hij heeft ook ze rust nodig
wie heeft dit ook of heeft dit wel eens een tijdje gehad
wat kan ik er aan doen ???
iemand ideeen
groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter