wie heeft nog meer nachtmerries

A

Anoniem

Guest
halllo dames

ik heb de laatste paar dagen   echt vaak nachtmerries  
niet zoozeer over onze dochter maar echt de raarste dingen  

laatst over lava   dat ik eerst me zoontje en me man  levend zag verbranden en daarna ik  
werdt zwetend wakker  

voor de rest weet ik niet precies waarover   maar meestal gaat het over me man en zoontje   en   overlijden     ik wordt erniet goed van ik ben soms snachts zo overstuur dat ik gewoon huilend in slaap val  

ik heb al eens een keer me man wakker gemaakt en die zegt dan dr is niks meer   daarna heb ik nog wel eens geprobeert maar toen sliep ie te vast
en nu doe ik het eigenlijk niet meer       hij heeft ook ze rust nodig

wie heeft dit ook     of heeft dit wel eens een tijdje gehad
wat kan ik er aan doen ???
iemand ideeen

groetjes soraya moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter

oja ik heb ook al een paar keer gedroomd dat het huis afbrand en dat ik niet bij me zoontje kan komen     ookal hebben we beneden en boven een brand alarm   heb ik toch dat ik alles dubbelk check of alles uit is omdat ik gewoon zo bang ben dat het echt gebeurd

heb ook al zitten denken aan een brandblusser en een brand deken maar mijn man zegt ook weet je wel hoe duur die dingen zijn terwijl je water in de buurt heb

ook heb ik al een paar keer gedroomd dat er een wild vreemde me huis binnenkomt en me zoontje mee neemt    

ik vind het echt verschrikkelijk die gedachtes en nachtmerries en voor jullie is dit ook niet leuk om te horen   maar ben ik de enigste met dit         heeft dit iets te betekenen

groetjes moeder van justin 15 maanden en 25 weken zwanger van onze dochter

hoi

oooo klinkt bekend,ik ben al een paar keer   vermoord en zo en dat ik ruzie had met collega.haha overdag kan ik er wel om lachen maar snachts.gr wendy 29,2 wk

Een paar weken geleden had ik er vreselijk last van. Zo'n 4 nachten achter elkaar vreselijk eng dromen en dan rechtop in bed wakker worden met de tranen in je ogen. Levens echt trouwens Brrr.. Slaap op het moment weer goed gelukkig. Kan met de hormonen te maken hebben he!!

groetjes Judith 25 wkn zwanger.

Terug
Bovenaan