wie heeft of had ook al zo'n dikke toeter met drieen halve maand?

hoi meiden,

het is ongelovelijk, maar ik heb al een vrij dikke toeter en ben bijna drieeen halve maand zwanger.
wie heeft of had dat ook?
dat is toch wel goed dat je zo al bent?
het is de eerste van ons en ik ben vrij tenger.
misschien ga ik het al wel allemaal aan de voorkant dragen.

groeten taz
 
Hai Taz,

Ook ik was met 3 ,5 maand al flink rond, super vind ik het. Ik ben nu 19 weken zwanger en waggel al half :):):)
Ben van 55 kilo naar 67,7 gegaan, dus dat zijn nogal wat kilootjes...

Lekker genieten, hoe ronder, hoe mooier vind ik .

Knuf,
Nephele
 
Hoi, hoi,

ik denk dat het per lichaam verschilt... Ik ben nu zelf 19 wk en 4 dgn, maar ik kan nog steeds mijn favo spijkerbroek aan! Ik heb (nog) een bescheiden buikje, maar dat kan zo veranderen natuurlijk.
Geniet van je dikke buik, je weet waar je em voor hebt! En of je nu 3,5 maand of 6,5 maand zwanger bent... als je kindje maar goed groeit!!

Suc6!
 
oeps, ik ben 7 weken zwanger en loop al in positiekleding. Ik kon het niet meer langer verbergen voor m'n omgeving. ik ben van mezelf slank dus viel het ook heel snel op. Ik hoor zelfs in de winkel dat een kindje tegen z'n moeder zegt 'kijk mam die mevrouw heeft een baby in de buik'
Ach ja, ik geniet er maar gewoon van.
Bij m'n eerste was het ook zo en was ik uiteindelijk 25 kilo aangekomen en puur aan m'n buik ( gelukkig) Inmiddels was ik na die zwangerschap al weer 28 kilo afgevallen.

Groetjes, Ank
mv. Norah 21 maaryt 2005
en Frummel 10-06-06
 
Goedemorgen,

Ik ben hier nu voor het eerst aan het rond kijken en las je verhaal...Ik ben zo blij...eindelijk herkenning !!!!
Ik ben nu 11 weken en heb idd ook al een aardig buikje ...
heb er nog wat moeite mee aangezien ik altijd heel slank ben geweest.
Nu zijn me benen en me kont en buik toch aardig aan het groeien..
Dus je bent niet de enigste .

Gr. joyce
 
Hallo
Ik ben nu 16w3d zwanger en loop ook al met beginnende zwangerschaps kleding.
Niet met van die flappen bovenaan je broek maar die hele hogen broeken tot je bh zowat en broeken met brede elastieke banden.
Je ziet bij mij ook al goed me buik zitten, alleen smorgens is het op ze kleinst als ik net uit bed kom.
Het kindje heb ik echter jammer genoeg nog niet gevoeld.
maar geduld is een schone zaak.
Hebben jullie trouwens ook als je net heb gedoucht en staat en naar beneden kijkt naar je buik dat je dan golven in je buik ziet bewegen?
wat is dat? komt dat door me kind of zijn dat darmen?
Groetjes Dees
 
haha lekker herkenbaar allemaal.

Toen ik in verwachting was van Amber moest ik het met 8 weken al vertellen omdat ik toch al behoorlijk gegroeid was. Aan het eind was er dan ook 26 kilo bij en woog Amber 9 pond en was 54 cm lang.

Nu ben ik weer in verwachting ( bijna 11 weken) maar nu schrik ik toch wel..... ik zie er nu al uit alsof ik ruim 4 maand ben hahaha.......alleen in gewicht nog niks ( vind ik ook absoluut niet erg. had nog wat reserves van d eerste haha)

Ik denk dat het bij mij komt omdat ik na 10 maand weer zwanger ben geworden   !

Maar dames, geniet lekker van die mooie bolle buik want als niemand het zou zien is het ook niet leuk !!
 
hoihoi,

Ik was ook al vrij snel rond en gezond zwanger, ik ben van 47 kg in rap tempo naar 61,5 (1.58 lang)kg gegaan, en draag gewoon 'just the tummy' ik denk dat elke zwangerschap uniek is en dat het gebeuren ook veelal afhankelijk is van je anatomische bouw ( lengte, postuur, ligging baarmoeder e.d) en niet dat het zozeer verkeerd eet wat men vaak denkt, als je verteld dat je al meer dan 12 kg bent aangekomen, de kilo's vlogen bij mij dan ook met name de eerste maanden er aan en nu is het redelijk stabiel, draag dan nu ook het laatste trimester uit, dus me lichaam zal het wel nodig hebben gevonden... wat ik al zei : iedere zwangerschap is uniek!! Geniet er lekker van..doe ik ook want de tijd vliegt om...

de rest van de zwangere "zwanger ze"

groetjes Hetty ( 26 jr. nu 28 weken, 3 dgn zwanger 1e kindje)
 
Terug
Bovenaan