Wie heeft ook bonzende hoofdpijn?

<p>Haii!</p><p>Ik heb dus al wekenlang elke dag knallende, bonzende hoofdpijn. Ik wil niet de hele dag paracetamol nemen dus alleen 2 tegen de avond want dan is het het ergst.</p><p>Snachts nergens last van en de hoofspijn komt langzaam weer op als ik wakker word. </p><p>Ik heb de verloskundige gebeld, zij wist het niet. Naar de huisarts geweest, lage bloeddruk : 80/60</p><p>wie had hier nog meer last van en heb je nog tips? Ik denk dat het door de het slapper worden van bloedvaten komt, meer vocht en lage bloeddruk maar ik hoop dat ienand dit herkent en een goeie tip heeft zonder medicatie.</p><p>Thx!</p>
 
Gedurende mijn zwangerschap (36 weken) op en af periodes met enorme hoofdpijnen. Soms een paar dagen. Soms langer dan een week. Het komt en gaat en ik zou niet weten waar het aan ligt. Ik denk gewoon de hormonen :)
 
Ook ik had ontzettend last van hoofdpijnen. Niets hielp, en ook 's nachts zette het door. Afgewisseld met soms een migraine aanval, om te janken.. 
Ik ben  toen enkele weken naar de fysio geweest en zij heeft het stuk tussen aanhechting bovenaan mijn nek en tot onder mijn  schouderbladen behandeld. Wat een verademing! Na enkele sessies was de pijn zo goed als weg, alleen af en toe in de avond een beetje druk, maar dat went wel.
Misschien dat het jou ook kan helpen..
Normaal gesproken heb ik nooit hoofdpijn, alleen tijdens de zwangerschappen, daarom weet ik dat het daaraan ligt
 
@ twinklingmom
Ik zit daar inderdaad ook aan te denken. Ik heb veel last van mijn rug en heb vandaag goed opgelet of ik gespannen ben in mijn lichaam (schouders, nek, etc.) En daar lijkt het wel op. Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben en het niet metee  iets ergs is. Ik ga weer terug naar de huisarts. Bedankt!
 
hier ook hoofdpijn  dat ik er bijna er de muren van opliep, naar dokter geweest bloeddruk ook goed  doorgestuurt naar kinesist en die zijn eerste reactie was " hoe vast kunde zitten " dus ja nu weer wekelijks kine voor mijn nek en schouderspieren
grtjs
 
Ja volgens mij is het een vicieuze cirkel. Door de hormonen krijg je hoofdpijn, om het te compenseren ga je  alles vastzetten,  waardoor er alleen nog maar meer pijn komt.
Ik ben trouwens niet eerst naar de HA geweest  maar gewoon rechtstreeks naar de fysio
Heel veel succes, hoop dat je er snel vanaf bent! 
 
Terug
Bovenaan