Wie heeft ook een cyclus van 34 á 35 dagen??

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben momenteel beland in de 2e ronde voor ons 1e kindje...
Ben 19 februari ongi geworden en moet nu wachten tot we weer 'aan de slag' kunnen om zwanger te worden. Helaas duurt dat zooooo lang. Ik heb namelijk een cyclus van 34 á 35 dagen. Dus mijn eisprong valt rond de 20ste dag. Pas 11 maart dus...

Ik ben blij dat ik tenminste redelijk regelmatig ben qua menstruatie, er zijn meiden die 50 dagen moeten wachten maar ik vind 35 dagen ook zoooo lang.

Hebben jullie dat ook?

Liefs, Billie

PS Wie heeft ook de 25ste maart zijn NOD??

Hoi Billie,

De laatste keer was bij mij ook 35 dagen, daarvoor rond de 30 dagen.
We mogen inderdaad blij zijn dat we nog ongesteld worden, maar je wilt toch elke maand weer weten waar je aan toe bent (en het liefst zo snel mogelijk....).
Nu ben ik deze ronde begonnen met tarwekiemoliecapsules. Die schijnen je cyclus wat regelmatiger en wat ik begreep ook korter te maken. Misschien ook iets voor jou?

Groetjes Jetje
4e ronde 2e kindje

Hoi Billie,

De laatste keer was bij mij ook 35 dagen, daarvoor rond de 30 dagen.
We mogen inderdaad blij zijn dat we nog ongesteld worden, maar je wilt toch elke maand weer weten waar je aan toe bent (en het liefst zo snel mogelijk....).
Nu ben ik deze ronde begonnen met tarwekiemoliecapsules. Die schijnen je cyclus wat regelmatiger en wat ik begreep ook korter te maken. Misschien ook iets voor jou?

Groetjes Jetje
4e ronde 2e kindje

Hoi Jetje,

Ja, ik ben inderdaad ook net begonnen met de tarwekiemolie capsules. Hopelijk verkort het de cyclus iets. Een dag of 30 zou wel mooi zijn! Haha
Ik ben zo ongeduldig, echt verschrikkelijk.
Dus jij zit nu in ronde 4...Hoe snel was je zwanger van je vorige?
Ik ben nu bezig voor onze eerste kleine en zit nog vol onzekerheden....

Maar goed, duimen maar dat onze cyclus iets korter wordt en we allebei snel zwanger mogen worden!

Liefs, Billie

Hoi Billie,

Van mijn zoontje was ik in de 4e ronde zwanger, dus wie weet.....
Ben deze maand ook met ovulatietesten begonnen, heb er de afgelopen dagen 2 gedaan maar er zit nog geen eisprong aan te komen. Volgens mijn eigen telling moet het eind van de week gebeuren?!   Ik heb lang moeten wachten om weer zwanger te mogen worden ivm een schildklierziekte en heb nu eindelijk groen licht. Mijn zoontje is inmiddels 3 jaar en 4 maanden en ik wil het verschil zo klein mogelijk houden (voor zover dat nog lukt), dus daarom hoop ik maar dat het snel raak is. Heb zelf net een flinke griep en nierbekkenontsteking gehad en nu heeft manlief griep, dus dat is ook weer niet handig in DE week van de maand .
Maar mocht je nog iets willen weten of onzekerheden hebben, dan vraag het gerust.

Groetjes, Jetje

hoi billie,
Ook ik heb zo'n lange cyclus, ik heb een cyclus van 35 dagen, ben net gister ongi geworden dus mag ook nog een tijdje wachten.....
Balen he, ook ik ga dus naar ronde 2. Hopen dat het voor ons allebei veel goeds brengt.
Veel liefs sas

Hoi
ook ik ben in ronde 2 beland, de eerste keer had ik een cyclus van 32 dagen nu heb ik, denk ik mijn nod op 9 maart maar ja..... of dat nu helemaal klopt dat weet ik niet hoor. Al dat tellen.... Veel succes jullie en hopen dat het raak is. Ik heb al veel posictieve berichtjes gelezen , alleen dat wachten he!
groetjes mayo

Hey,

Ik zit nou in ronde 3 en heb vandaag nod maar ben nog niet ongi.
Ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben.

Heb ook een cyclus van ongeveer  35 dagen.

Groetjes Desire

Terug
Bovenaan