Wie heeft ook een cyclus van 35 dagen?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik zit nu in ronde 7 en heb nu al 5x een cylcus van 35 dagen achter de rug. Ik ben wel eens benieuwd of er meer dames zijn die dat hebben. Ik kan me niet meer herinneren dat ik voordat ik aan de pil ging ook een cyclus van 35 dagen had, ik dacht altijd 28....
Ben hier overigens al een tijdje niet meer geweest, in het begin keek ik wel eens, maar de laatste tijd niet zoveel meer, ik probeer het ook wat van me af te zetten, maar dat is lastig he?
Groetjes,
Truus

Hallo, het is voor mij nu nog de eerste ronde, maar de vorige keer dat ik stopte met de pil had ik 3 x een cyclus van 32 dagen. Volgens mij is 28 een gemiddelde zijn er ook vrouwen die zelfs een cyclus van 40 dagen hebben. Succes!

Hoi, mijn laatste cyclus was 32 dagen, daarvoor 29 en 31 dagen.
Ik weet niet meer hoe het was voordat ik met de pil begon.

Groetjes Mickey79

Hoi Truus,

Ik heb het zelfde als jij gehad. Ik was ook zover ik weet zeker 28 dagen voor de pil. Maar ik had na mijn 1e ongi na stop. Zelfs 1 cyclus van 49 dagen. Daarna werd het 35/36.

Ik ben nu zwanger dit weet ik nu 2 weken. Ik heb dus ook een late eisprong rond dag 21. Ik ben hier achter gekomen via een ovu. test.

Ik heb 3 keer een 35/36 dagen cyclus gehad en ben nu zwanger dus je kan gewoon zwanger worden. Maar je hebt waarschijnlijk een late ovu.

Succes

Liefs An

Ik heb een onregelmatige cyclus. Voordat ik zwanger werd van mijn dochter varieerde mijn cyclus tussen de 31 en 38 dgn. Nou ben ik 1 januari weer met de pil gestopt en ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad, dat betekent dat mijn NOD 3 februari is, dus een cyclus van 33 dagen.
Ik weet niet meer hoe mijn cyclus was voordat ik met de pil begon, maar ik denk dat het toen ook al onregelmatig was.

groetjes,
Ikke mv 1

Terug
Bovenaan