Hoi ,bedankt voor je reactieen ik ben blij dat ik niet de enige ben die zoiets heeft meegemaakt..
Onze zoontje van 3 had op 4 juli 3x achter elkaar een koorststuip en daarvan heeft hij dit 2x (van de 3) gehad waar het ambulancepersoneel bij was..
Ze denken dat hij (door die hittegolf) ze gehad heeft omdat hij de gehele dag niets wou hebben van eten en drinken. Hij zit in zijn peuterpubertijd en alles is "NEE"...ik dwing hem altijd wel een flesje water op! + een stukje fruit.
Alleen was hij nu bij oma en daar mag hij alles en hoeft hij niets..
Hij sliep dan ook lekker op schoot toen ik hem kwam ophalen en toen ik hem optilde gloeide hij ten over..en toen was daar de 1ste..ik heb hem gelijk uitgekleed en afgesponsd met koud water..na 112 te hebben gebeld en hem te hebben getemperatuurd(42 C)
Hij kwam daar van bij na 5 minuten en kon niet meer praten(hij had op zijn tong en wang gebeten) . Een minuut later was er weer een van 3 minuten en gelukkig kwamen ze binnen om mij te helpen.
Ze lieten hem ff begaan totdat hij er weer was , om hem op de brancard te leggen maar de derde kreeg hij op de brancard..ik had het niet meer van de paniek gevoelens..daar lag je kostbaarste bezit en je voelt je geweldig machteloos!
Hij kon pas 5 uur later wat zeggen en hij heeft ,zoals hij gewoonlijk wel doet, niet gehuild of gejammerd..hij was erg stil voor zijn doen!
Mijn zoon zijn pupillen waren erg groot en een beetje "verstijfd".
Dat betekend ,is mij verteld , dat er iets beschadigd is in zijn hersenen en de dag van vandaag zijn we nog bezig in de medische molen..
Mijn zoon is helemaal een ander jongen geworden die razend druk is in gedrag en erg implusief in zijn daden /handelingen....hij gilt ook veel meer en hoger dan een meisje!
Hij heeft veel meer angsten en slaapt daardoor pas om 11uur en is wakker om 8 uur.
De wallen staan onder zijn ogen! En onder die van ons,zucht!
Maar ik hou nog steeds hoop dat het ,misschien, allemaal wel meevalt en dat hij er overheen groeit!
O, hij roept mij nu weer..ik ga ff kijken..groet wendy