Wie heeft ook een spiraal gehad en wil nu zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb mijn spiraal laten verwijderen omdat we graag een kindje willen.
Nou was ik voor de spiraal aan altijd braaf na 28 dagen ongesteld, maar tijdens het gebruik van de spiraal werd ik dat zelden tot nooit.
Nou werd ik 5 dagen voordat de spiraal er uit ging wél ongesteld dus weet ik wanneer ik het voor het laatst was.
Maar zijn er nou ook mensen die een onregematige cyclus hebben gekregen na verwijdering van de spriraal?
Ik weet n.l. niet echt wat ik nou moet verwachten, of het nou in een keer weer goed is of dat het nu onregelmatig gaat worden door dat ik het tijdens het gebruik nooit werd.

Hoor graag jullie reacties.

Groetjes Mamaloe!

Hoi,

Ik heb in juni mijn spiraaltje laten verwijderen en ben nu zwanger weet alleen nog niet hoelang maar ik mag binnenkort naar de gynecoloog.
Ik werd naar het verwijderen niet meer ongesteld en ben toen bij de ha geweest en deze zij kom over een half jaar maar terug je lichaam zal zich nog moeten aanpassen.
Ik ken iemand bij gynecologie en heb deze gebeld en die heeft overlegt en als je een hormoonspiraal hebt gehad kan het ongeveer een half jaar duren voordat alles weer normaal is wel elke maand testen omdat je toch zwanger kunt worden.
IK had namelijk een ander spiraaltje waardoor ik meteen ongesteld zou moeten worden maar dus niet en ik ben waarschijnlijk meteen aangeteld.
Ik wens je alle succes en we horen wel

groetjes monique

Hoi,

Ik heb in juni mijn spiraaltje laten verwijderen en ben nu zwanger weet alleen nog niet hoelang maar ik mag binnenkort naar de gynecoloog.
Ik werd naar het verwijderen niet meer ongesteld en ben toen bij de ha geweest en deze zij kom over een half jaar maar terug je lichaam zal zich nog moeten aanpassen.
Ik ken iemand bij gynecologie en heb deze gebeld en die heeft overlegt en als je een hormoonspiraal hebt gehad kan het ongeveer een half jaar duren voordat alles weer normaal is wel elke maand testen omdat je toch zwanger kunt worden.
IK had namelijk een ander spiraaltje waardoor ik meteen ongesteld zou moeten worden maar dus niet en ik ben waarschijnlijk meteen aangeteld.
Ik wens je alle succes en we horen wel

groetjes monique

Mij is destijds verteld dat bij een mirena spiraal je cyclus gewoon in tact blijft. Het kan wel zijn dat je geen menstruatie hebt (geen bloeding), maar je hebt wel gewoon iedere cyclus een eisprong.

Ik kon dat ook gewoon merken, en op het moment dat ik normaal gesproken menstrueerder had ik wel de gebruikelijke klachten als hoofdpijn en buikpijn. Ook het vrijen was tijdens deze dagen pijnlijker.

Na het verwijderen van de spiraal, pakte ik ook gewoon die cyclus weer op en ja hoor het klopte allemaal.

Miep

Ook ik heb een mirena spiraal gehad.
Mijn cyclus bleef gewoon doorgaan, kreeg een klein spoortje bloed als ongi. Dit is ook gewoon doorgegaan.

Ik heb ook gehoord dat je gwoon weer gelijk zwanger kan worden, dus afwachten maar.

Liefs,
jasmijn

Terug
Bovenaan