Wie heeft ook geen last van zwangerschapskwaaltjes?????

Hoi medezwangeren,

Ik snap mijn lichaam ook niet meer. Heb eigenlijk geen last van zwangerschapskwaaltjes. Mooi zou je zeggen, maar het maakt me ook onzeker of het allemaal wel goed gaat daarbinnen. Kan ook niet wachten tot het vrijdag is voor mijn eerste echo. Hoop echt dat alles goed is. Ben niet een beetje onzeker hahahaha. Nou ik hoor wel of er meerdere zijn die dit ook hebben.

Liefs Margot

Hoi Margot,

Dat is echt per persoon verschillend!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik tot een week of 14 de hele dag misselijk, als ik vlees rook dan stond ik te kokhalzen boven de gootsteen.

Nu ik weer zwanger ben heb ik last van mijn borsten (vorige keer niet).
En ben bang dat de misselijkheid weer zal toetreden...heb er al een klein beetje last van.
Ben de laatste uit de lijst februari, dus kan zijn dat sommige klachtjes pas volgende week komen! Maar we hopen van niet natuurlijk :)

Ik hoop dat je geen klachten krijgt, maar je weet het nooit natuurlijk!

groetjes.

Hoi Margot,

Heb zelf ook geen klachten.....behalve dan dat ik enorm moe ben en af en toe een beetje humeurig. Maar helemaal niet misselijk......maakte me ook zorgen en  ben ook blij dat we volgende week naar de vk  mogen.

Heb navraag gedaan bij vriendinnen die al kinderen hebben en sommig hebben totaal geen last gehad, terwijl andere van het begin tot het eind misselijk zijn geweest.

groetjes!
Charlie

hier nog een mama die echt nergens last van heeft...ben niet moe, ziek, zwak of misselijk hahahaha gewoon weg niks! heerlijk toch?? kan me wel voorstellen hoor, dat je denkt zou het wel goed zijn daarbinnen, had ik ook wel, maar meer omdat ik al 2 miskramen hiervoor gehad heb...maar alles is prima tot op heden dus we wachten maar af!! probeer toch maar beetje te genieten he!!

liefs sweety

Had bij de eerste ook het gevoel dat ik helemaal niets voelde. Voelde me prima en zo en had pas het idee bij de echo. Ooooh, er zit toch echt iets in mijn buik.
Nu bij de tweede herken ik al eerder toch wat kenmerken.
Ik zou me maar niet al te ongerust maken en geniet maar van het feit dat je je zo goed voelt.
De eerste echo zal je zeker al wat meer gerust stellen.

Terug
Bovenaan