Wie heeft ook haar NOD op donderdag 7 oktober?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ten eerste de felicitaties aan alle zwangeren en alvast succes voor degene die dit nog niet zijn.
Wie heeft ook zijn NOD op aanstaande donderdag 7 oktober? En wie heeft er al tekenen wat kan wijzen op een zwangerschap? Zelf heb ik een beetje last van mijn rug en krampjes/steekjes in mijn onderbuik en soms duizelig/misselijk en sinds vandaag een beetje moe. Ook al een lichte vorm van gevoelige borsten. Hoop zo dat het raak is, maar kan natuurlijk ook een voorteken van ongi zijn, terwijl ik een regelmatige cyclus heb en deze klachten al ruim een week voordat ik ongi moet worden heb. En nu pas vanaf gisteren. Ben ook ontzettend zenuwachtig, gewoon kriebels in mijn buik of het nou wel of niet raak zou zijn. Heb er gewoon vannacht van gedroomd, errug he? Wie heeft dit ook, ben benieuwd. Laat je een reactie achter?

Liefs Patricia

Hoi. Ik heb mijn nod 9 oktober dus wel een beetje bij jou in de buurt. Ik heb dus sinds een dag of 6 een beetje misselijkheid s'morgens en na het eten. Niet braken maar wel kokhalzen. Af en toe een steekje in m'n borsten maar dat zit denk ik tussen m'n oren.........Het is in ieder geval erg spannend. Bij jou ???? XXX

Hallo,
mijn NOD is pas op 15 oktober, duurt nog erg lang dus, maar wat ik het ergst vind is dat mijn lichaam mij steeds voor de gek houdt. 1,5 week voor mijn ongi krijg ik last van mijn borsten, buik, last van misselijkheid enz. En dan.....wordt ik toch gewoon ongi.
Is het zo dat ik te graag wil, dat ik dat voel, of wat is dat voor flauwekul...

Gr. Mo.

Terug
Bovenaan