WIE HEEFT OOK HET GEVOEL HELEMAAL OP TE ZIJN!!

hallo meiden,

ik heb het nu echt helemaal gehad.....

ben vandaag ( zonder behandeling) toch weer ong geworden , nu baal ik echt van me eigen want als ik nu toch alvast was gaan spuiten van de week voor de ivf dan was ik al op de helft geweest!! en was ik al begonnen met alles....

nu moet ik weer wachten tot we terug van vakantie zijn , dus kan ik pas gaan beginnen in oktober met alle behandelingen....

ik heb nu echt het gevoel dat ik helemaal op ben,   ik huil alleen maar, kan niks anders nu , heb echt nu de balen van alles en iedereen, mijn man is ook nog toevallig vanavond van huis! komt morgen pas thuis.... en dan word ik net dus ook nog ong.....  ,

en van de andere kant denk ik ook weer, och het is niet einde van alles he,  ik heb nog een hele behandeling voor de boeg, maar toch had ik stiekum de hoop dat het ons zelf ook zou lukken !! en dat wij dat k..tziekenhuis niet nodig hadden, maar toch blijkt nu dat het wel zo is... ik voel me ook echt zo falen... waarom kan ik in godsnaam nog geen baby houden, als   ik eenmaal zwanger ben gaat het er weer net zo snel vanaf.....
ik weet ook wel dat ik morgen waarschijnlijk overal helemaal anders denk maar toch,

ik moest het effe kwijt!! sorry voor mijn lange berichtje, maar ik kon niet anders nu... hihihi

ik moet nu echt gaan stoppen , want ik zie door mijn tranen niet meer wat ik typ!

ik hoop jullie snel weer te horen....

we gaan gewoon verder met duimen.....

en als er nog meer meiden zijn die zich ook zo klote voelen, dan zijn we er hier om samen er uit tekomen,

tot snel, kus van wendy

Echt balen meid dat je weer ongi geworden bent. Zo voel ik me ook altijd de laatste maanden. Na een paar dagen gaat het dan wel beter.Met de menstruatie voel je je sowieso al emotioneler. Krijg je dat ook nog erbij. Jammer dat je man er niet is om je op te peppen.Maar je hebt ons ook natuurlijk op t forum hier om het van je af te gooien. Hopelijk heb je wat afleiding . Groetjes

Wij zitten eigenlijk nog niet zo heel lang in de mmm, (vanaf december 2007)maar het voelt of we er al jaren in zitten!Al aan het klussen sinds aug.2005.
Dat wachten is het ergste van allemaal.Ik zit nu weer te wachten op me NOD.Maar ja daar moet je geduld mee hebben heb heel lang 28 dagen gehad maar sinds me miskraam kan het nog weleens een paar dagen verschillen.
Ik hoop dat het snel komt want dan kunnen we weer verder met IUI 3.

Je hebt nu een rotgevoel en je denkt dat het je nooit zal lukken, ik heb die periodes ook heel veel, maar als je dan weer kunt behandelen dan krijg je toch weer hoop.En hoop doet leven!!!Zeker nu je ongesteld bent voel je je ellendig.Maar dat is heel normaal zo zit het vrouwlijk lichaam in elkaar.

Ik hoop zelf ook dat het stiekum deze maand toch vanzelf is gelukt, maar me gevoel zegt dat het weer niet gelukt is.We moeten het afwachten.Maar ja als het dan toch moet komen die Rd's dan maar snel!!

Nou doe het rustig aan en het zal heus wel goed komen, het heeft alleen zijn tijd nodig!Positief blijven word er altijd tegen mij gezegd!!

Groetjes van Trieske

Wendy geef de moed niet op meid.
Even een knuffel van mij
Tuurlijk zit je er af en toe doorheen. En het is ook helemaal niet eerlijk dat je zo lang moet wachten tot je eindelijk een keer zwanger bent.
Maar jou tijd komt nog, je zal alleen nog geduld moeten hebben hoe moeilijk dat ook is.

Ik weet dat ik nu makkelijk praten heb, maar ik snap heus wel wat je voelt.
Je zal nog even moeten doorbijten en ik weet zeker dat jou tijd nog komt.

DeeDee

hey meiden,     poeh poeh, de jankdagen zijn weer voorbij!!

ik voel me nu weer redelijk goed..... blijf natuurlijk wel veel piekeren over het ivf gebeuren...

maar ja ik laat het maar over me heen komen als het zover is en dan zie ik het wel .

ooit komt het allemaal goed he.....
ik hoor jullie snel weer,

gr wendy

Terug
Bovenaan