Wie heeft ook op de NOD een zeer lichte positieve test gehad?

A

Anoniem

Guest
Ik had vanmorgen op mijn NOD een zeer lichte positieve test. 2 maal getest,
1 maal met huismerk en 1 maal met clearblue, beide positief, maar heel licht. Is dit
normaal op de NOD? Ik had vlg mij bij mijn andere zwangerschap gelijk al veel duidelijker resultaat. Wie heeft dit ook gehad?
groeten van melanie

Ik ben zelfs over tijd geweest en nog een negatieve test gehad. Achteraf bleek ik al wel zwanger. Dat kan dus ook.

Ik denk dat ik je toch alvast ga feliciteren, want je weet wat ze zeggen: een streep is een streep!

Groetjes, Marisa

Hoi Melanie,

Het kan inderdaad zo zijn dat je op je nod een wat lichtere positieve test hebt. (Heb ik zelf ook gehad). Ik deed de dag erna nog een test en dan was die met een vette streep positief, maar een streep is een streep.  Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

hoi

ook hier als reactie: een streep is een streep!!
dus gefeliciteerd!!
maar ik snap het wel hoor, je wilt meer bevestiging dan een vaag streepje!  ik had het bij de eerste ook, een paar dagen later weer geprobeerd en toen was het duidelijker.
over een paar dagen gewoon weer proberen als je meer zekerheid wilt

groetjes janne

Gefeliciteerd!
Een streep is en streep hahaha. Had ik bij mijn eerste ook. 2 testen en nog wisten we niet of zo'n ieniemini licht streepje telde. Meteen hier op het forum gevraagd en jawel een streep is een streep werd er gezegd en het klopte.

groetjes Mariska

Nou meis GEFELICITEERD
mooi moederdag kadootje
Had je al een kindje ?
Geniet er maar lekker van.

Groetjes Esther

Hoi.

Ook ik kamp met het zelfde.
Voel me anders en moet morgen eigelijk worden.
Heb stiekum al een test gedaan heel dun streepje.
3 dag later weer een test gedaan en iets duidelijker.
Maar uhhhhh hier wordt gezegd een streep is een streep.
En als je zwanger bent heb je een bepaalde soort stof in je lichaam en daar reageerd de test op.
Dus alleen als je zwanger bent kan de test reageren.
En tja streep is een streep dus je hebt het stofje in je lichaam.

Hahahah moet je nou kijken wat ik schrijf.
Ik zit ook met een test vandaag met heel dun streepje en toch niet gerust op.
Ja vreemd he.
Ik ben nu 14 maanden bezig dus mag ook wel een keertje maar toch ben nog niet zeker van.

Wat moet ik doen?
Judith

Terug
Bovenaan