Wie heeft ook z'n nod op 21 of 22 juni???

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden,

Mijn nod is rond 21/22 juni. Weet het niet precies maar had 6 juni een postieve ovulatietest. En hoe voelen jullie je? Ik voel nog niks maar zou ook niet weten of
je nu al iets zou moeten kunnen voelen? Zitten jullie ook zo in spanning???
Nou ik hoor het wel van jullie.

Veel liefs isa
20 jaar
ronde 6
1e kindje

Hoi Isa,

Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, ronde 6, NOD 21/22 juni en al bezig vanaf eind december 2004. Ik ben  alleen vijf jaar ouder. Ik heb niet het idee dat het gelukt is deze maand, toen we net begonnen had ik wel het idee zwanger te kunnen zijn, maar hoe langer het duurt hoe onwaarschijnlijker het voor m'n gevoel is dat ik met een dikke buik kom te lopen.

Klinkt wel een beetje pessimistisch, maar ik ben er hierdoor wel minder mee bezig.

Succes met afwachten en we horen van elkaar hoe het gaat, oké?

Liefs,
Linny

Goedemorgen meiden,

Ik spiek af en toe mee hier bij jullie op dit forum en wil me graag aansluiten. Ik zit op het moment in hetzelfde schuitje. Wij zijn nu aanbeland in de 16 e ronde en hopelijk is het een deze maanden raak anders gaan we in Augustus naar de huisarts.

Ik zou zo graag eerder willen testen (morgen is mijn verjaardag) maar dat is niet verstandig omdat ik anders misschien helemaal in een dip zit, en het is zoiezo nog te vroeg... Hebben jullie al wat symptomen gehad de afgelopen dagen ? Heb al een paar dagen lage rugpijn,gespannen borsten  en trekjes in me buik dat zou toch wel positief kunnen zijn ????

Meiden toi toi toi we wachten nog even gespannen af,

Groetjes Daniëlle

Mijn nod is 20 juni. ik voel nu al een paar dagen kramp in mijn buik en heb eitje gevoelige borsten. Het zal wel weer niet gelukt zijn want inmiddels zitten we in rond...22 ofzo? Maar over 5 weken hebben we eindelijk onze intake voor ivf dus dan krijgen we een beetje help en dat mag best na 19 maanden!

Ik duim met jullie mee

gr
Marielle
30 jaar

Oeh da's een hele stap zeg, hopelijk zijn de symptomen een goed voorteken....

Mijn nod is 20 of 21 Juni heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en de laatste maanden is dat weleens verschoven naar 27 dagen bbrrr erg he die laatste weekjes die duren zo lang, de ene dag denk je dat je de hele wereld aan kunt andere dag zit je gigantisch in een dip en ben je alweer bezig met de volgende ronde pfieuw.

Nou we wachten het weer eventjes af,

Groetjes Daniëlle

Hoi,

Mijn nod is rond 23 juni, maar waarschijnlijk al 22 juni, ik ben tot nu toe namelijk iedere maand een dag eerder mijn nod dat ik dacht. Dus het wordt voor ons allen weer spannend. Nog een week meiden, dan weten we het weer.

groetjes,
Kirsten

Hallo!
Mijn NOD is 22/23 juni. En ik ben er onwijs meebezig dus het zal wel op niets uitdraaien. Ben wel misselijk geweest enzo (vlak na mijn eisprong), maar voel nu niets meer. Eind april een miskraam gehad, voelde me  toen echt zwanger. Nu niet. Maar ergens heb ik toch ook een sprankje hoop. Flink duimen voor elkaar dus!! Ik trouwens ook 6 juni mijn vruchtbarste dag, en de dag ervoor hebben we geklust... wie weet, het hoeft maar één x raak te zijn... Greetz Patries

Hoi meiden,
Ik zit ook in hetzelfde schuitje als julllie, NOD 22 juni spannend allemaal ik ben ook eind dec gestop met de pil. Nog ggen tekenen van een eventuele zwangerschap maar we wachten het rustig af. Ik ga 22 juni ook op vakantie en ben errug benieuwd ik neem geen test mee maar als we weer thuis zijn en ik ben nog steeds niet ongi dan hoop ik een positieve test te krijgen. Nou meiden ik zal duimen voor jullie.We lezen het wel wie er zwanger zijn geraakt.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan