wie heeft ovulatietesten gevonden onder de €30??

A

Anoniem

Guest
Die ovulatietesten zijn zo ontzettend duur en met mijn cyclus (29-44 dagen) heb ik toch zeker twee van die pakjes per maand nodig. Nou heb ik het er wel voor over als het resultaat heeft, maar kan het ook goedkoper??

PInk

Ik heb van die vreselijk goedkope dingen gekocht via babybrabbel! Ik had een vreselijke cyclus, laatste keer 46.... Dat sext vreselijk natuurlijk! dacht dat ze niet werkten maar had echt een ei op dag 31, en ben zwanger! Dus ze werken prima! Succes ermee!

-X- Marieke

Dankje!!! En gefeliciteerd! Hoelang ben je al zwanger??
Ik ga meteen op de site kijken!!

Pink

Ik dacht trouwens dat je geen eisprong had als de cyclus langer dan 42 dagen duurt. Kan wel dus??? Dat geeft weer wat hoop...

Pink

He Pink,

Heb zelf de allergoedkoopste die ik kon vinden gekocht, klop in Google gewoon even ovulatietesten in en het eerste resultaat moet je hebben (Ova-test).
30 stuks voor €25,80 en dan €5,80 verzendkosten (ze moeten geloof ik uit Frankrijk komen, maar je hebt wel een NEderlandse handleiding).
Hoe meer je er neemt, hoe goedkopen ze worden.

Succes!

Shanaz

Hoi Pink,

Nog een berichtje.
Mocht je overwegen om een speeksel-ovulatietest te kopen omdat je die meerdere keren zou kunnen gebruiken.
Ik weet het niet, heb vorige week op het nieuws gehoord dat zelfs zwangere vrouwen en mannen! een eisprong zouden hebben terwijl het speeksel met die test gecontroleerd werd.

Shanaz

Hoi Pink,

Ik ben deze maand begonnen met de Maybe Baby, een speeksel-ovulatietest. Hij kost € 25 en is oneindig te gebruiken. Nou ja, je zal er op een gegeven moment een nieuw batterijtje in moeten doen. Het is namelijk een klein microscoopje waarmee je je oestrogeenniveau bij kan houden. Je kan er meer info over vinden op de PreMomShop van babybrabbel. Ik weet nog niet of hij werkt, ik ben zelf pas 1 week ermee bezig, maar misschien is het ook een idee voor jou. . . .

Groetjes,

Sara

Haai!

heb het even nagekeken en bij babybrabbel zijn ze 3,45 per 5 testen. Omdat ik dus zeker wilde weten hoe en wat rondom mijn eitje heb ik een hele serie besteld en vanaf einde menstruatie gebruikt.
Las overigens inderdaad van iemand hier al dat je dan iets slechtere eitjes zou hebben, nooit geweten eigenlijk... Maarre, ik heb een heerlijk kereltje van 9,5 maand en ben nu denk ik 5 weken zwanger, 1 juni echo om termijnbepaling vast te stellen. Maar zelfs met een cyclus van 46 is het dus inderdaad mogelijk!

-X- MArieke

Terug
Bovenaan