Wie heeft positieve ervaringen met het gebruik van ovulatietests?

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het eigenlijk al: zijn er meiden hier die positieve ervaringen hebben met het gebruik van ovulatietests? Mijn man en ik zitten inmiddels in ronde 9 voor een tweede kindje. We hadden ons er op ingesteld dat het wel weer lang zou kunnen gaan duren, bij onze dochter duurde het ruim een jaar voordat we zwanger waren. Maar nu in ronde 9 zakt de moed me een beetje in de schoenen.....We hadden het zwanger worden toch iets anders voorgesteld! Nu heb ik deze maand maar weer eens gebruik gemaakt van ovulatietests en afgelopen weekend was het raak! Nu wordt het dus afwachten, heb mijn NOD op 8 september a.s.

Alle ervaringen zijn welkom hoor, zowel positief als negatief. Ik ben wel heel erg benieuwd!!!

groetjes, Linda

Hoi Linda,

Ik gebruik ook al een tijdje ovulatietesten, helaas ben ik nog niet zwanger, maar ik vind zelf het gebruik erg prettig. Het geeft mij de rust dat ik wéét wanneer de juiste tijd is en ook al is het nog niet gelukt, dat vind ik prettig om te weten. Dat ik er dus alles aan gedaan heb.
Ik ben dus positief over het gebruik, ook al heeft het nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Groetjes, Esk (ronde 14)

Hoi,

Eigenlijk hoor ik hier al ruim een jaar niet meer thuis maar lees iedere week een paar keer mee met jullie ervaringen.
Ik heb vorig jaar een ronde ovutesten gebruikt om een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen aangezien mijn cyclus zeer onregelmatig is.
Ik had ze op internet besteld van matcare. Heb  netjes iedere dag op dezelfde tijd getest en na drie lange weken gaven ze eindelijk positief aan . Wij gelijk klussen  en twee weken later had ik weer een positieve test maar nu was het de zwangerschapstest, inmiddels is onze dochter alweer ruim 6 maanden oud.
Met andere woorden voor mij waren die ovutesten helemaal geweldig !!!!!

Groetjes Monique

Hoi,
Bij mij wil het niet zo lukken met die tests..
Ik heb vorige maand ook de tests gebruikt maar krijg alleen maar lichte streepjes (negatief dus)
Zelfs tijdens mijn eisprong gaf hij niks aan.
Ik ben ze deze maand ook weer gaan gebruiken en heb 1 keer als je heeeeel goed keek een streepje gehad wat even donker was,  de rest waren alleen maar weer lichte streepjes.

Gr Wen.

Hoi meiden,

Ik heb wel een positieve ervaring met ovu testen...

De eerste 2 maanden heb ik van die duren gekocht, maar helaas geen resultaat gaven alleen maar negatief aan..

En nu al een aantal maanden van die goedkope dipsticks van Mat care... die zijn echt super goed, die geven iedere maand netjes aan wanneer de eisprong, en ik kan het weten want ik loop inmiddels bij de gyn. en wordt in de gaten gehouden dmv inwendige echo's en die lopen samen met de dipsticks....

Dus ik vertrouw er voor 100 procent op....

Groetjes Esseltje

Hallo,

Ook ik ben positief over het gebruik van ovutesten, ik heb ze besteld via matcare
De eerste keer dat ik er eentje gebruikt had was ie negatief.. Dag erna was ie positief, meteen aan de klus gegaan en zwanger !!!
Helaas na 6 weken en 3 dagen een miskraam..

Ben nu na mijn mk weer bezig omzwanger te worden en gebruik ook nu de ovu testen weer.   Helaas tot nu toe nog steeds negatief.. (zit nu al op dag 21...)
Maar je cylcus kan de eerste keer na de mk langer zijn.. dus k heb nog hoop..

Succes allemaal !

Terug
Bovenaan