Wie heeft puckababy?..

Gebruiken jullie deze ook met dit warme weer?.. Ik zit eraan te denken om eentje te bestellen.. Mn dochter is nu 3mnd maar slaapt overdag heel slecht, wou dit als laatste reddingsmiddel proberen maar vraag me echt af of dit wel slim is met dit warme weer?.. XXxx
 
Hoi Sense,

Kan heel goed, ook met dit weer. Ze zijn gemaakt van een heel lekker dun stofje. Lekker bloot erin leggen en knorren maar. die van ons wilde er na 8 maanden niet meer uit....ik vind het echt een aanrader!

Veel succes,

Marijne
 
Wij hebben 'm ook sinds een week. Ideaal. Met 't warme weer hebben we hem ook gebruikt, onze dochter had toen alleen een luier aan. Ze worden trouwens ook wel op marktplaats aangeboden.


 
Hallo,
Ik gebruik sinds gisteren de puckababy bij mn zoontje van 6weken, het was altijd een rustig kindje maar de laatse 2weken erg onrustig en huilen. Alleen wil meneer altijd op 1 handje sabbelen dus laat ik in de puckababy zn linkerhandje eruit en maak ik die flap over de schouder vast met een speld. Dit gaat opzich best alleen wordtie soms boos alstie zn rechterhandje niet kan pakken. Vandaag er erg goed in geslapen, dus blijf het zeker nog even proberen, vind het wel een zielig gezicht hoor maar ik hoop dat het help bij zn onrust.
De kleine spuugt ook best veel helaas....ze denken aan flinke reflux ook omdat die na de fles erg onrustig word en huilt. Hij spuugt soms zelfs nog alstie alweer bijna de volgende voeding krijg. Nou een heel verhaal geworden maar ben benieuwd of zn onrust wat minder word
groetjes
 
ik heb er 1 met korte mouwen en 1 met lange mouwen ... niet omdat mijn dochter zo slecht slaapt hoor, maar vanwege zweten en slaapzakken kapot maken, deze kon ik in de aanbieding krijgen en echt heerlijk zijn ze!!!!
 
Terug
Bovenaan