Wie heeft "het boek" en wie kan mij vertellen wanneer er een donderwolkje is???

A

Anoniem

Guest
Pfffff Tygo zit weer in één van z'n mega-chagrijnige fases. De hele week (vanaf afgelopen woensdag) is hij voor niks te porren. Als zijn geduld een beetje op de proef gesteld wordt, gaat hij oorverdovend gillen en als hij omvalt (en zich ècht  geen  pijn heeft gedaan), begint hij hartverscheurend te huilen inclusief dikke krokodille-tranen.

Hij is momenteel ook wel een beetje verkouden, maar volgens mij niet zo erg dat het z'n humeur zo aan zou moeten tasten.

Wie o wie heeft het boek "oei  ik groei" en kan mij vertellen in welke week de donderwolk staat????

Hij is nu 8 maanden....

Groetjes happyM.

Ik heb het boek nu niet bij de hand, maar volgens mij is er rond de 8,5 maanden een sprongetje.

Jeske

Ik heb het boek.
Dat donderwolkje?? Ligt hier boven in bed hihi.
Slaapt nu eindelijk, maar hebben al vanaf 9 uur feest hier, grrrrr.

Vanaf 34 weken kan je kindje hangerig zijn en bij 36 weken, dus ongeveer 8 mnd, staat een donderwolk.
Bij 39 weken stat er weer een zonnetje (gelukkig), maar vnaf 42 weken weer een hangerige periode en dan rond 44 weken weer een donderwolk.

Oh jee ik hou mn hart vast, ik loop al  behoorlijk wat dagen op m'n tandvlees en dan te lezen dat het net pas begonnen is.

Pauline

JA HOOR!!!!! Bij 36 week???????????

Jemig, de vorige keer had ik het boek ook niet bij de hand en vroeg ik aan Denise: jeetje, staat er een donderwolkje boven zijn week ofzo???
Ja dus... en nu heb ik schijnbaar weer gelijk... Hij is 35/36 weken...

Aaaaarrhhggggg.... Is de donkere periode gauw over???? please please, ik wordt gek!!!!

hahahhahahahaha
groetjes happyM.

bij 39 weken is  er een zonnetje te zien.
Ik zal voor je een lijstje maken.

Hoi

Nou, dan komt er weer een stap aan. Met 8,5 maanden om precies te zijn. Sem heeft ook erg veel last gehad van deze stap, zeker een paar weken

Maar nu is hij bijna 10 maanden en sinds die stap kan hij staan in de box, zelf gaan zitten en brabbelt hij er op los.

Sterkte gr Marjan en Sem

Terug
Bovenaan