wie heeft raad?

A

Anoniem

Guest

hoi dames

ff mijn hart luchten. ik werd vanochtend wakker, zoals altijd om te plassen.
maar nu voel ik me zo leeg, kan het niet precies omschrijven.
mijn borsten doen nog steeds zeer maar op de een of andere manier maak ik me verschrikkelijke zorgen.......

net alsof de zwangerschap is afgebroken. natuurlijk weet ik dat niet maar ja dan ga je toch nadenken over het instinct van een moeder???
ik heb geen afscheiding. ik weet ook niet goed wat ik moet doen. over 3 weken moet ik pas naar de vk, dat is erg lang om te wachten. van te voren gaan we nog op vakantie.

Wie heeft raad?

ik weet niet of het zo is maar zo voel ik me vandaag.... hopelijk is het loos alarm...

mayo

Hoi

Ik zou de vk even bellen. Al is het voor niks, dan heb je in ieder geval geen zorgen meer. Zij zijn daarvoor hoor. Gewoon bellen, je zorgen voorleggen en hopelijk mag je dan ff langskomen..

Succes

Als je je ongerust voelt altijd de verloskundige bellen. Anders ga je lopen stressen en dat is al helemaal niet goed voor de baby. Ik weet niet hoe ver je zwanger bent, maar misschien als je ver genoeg in je zwangerschap bent, dat de VK even het hartje kan luisteren van de kleine. Dan ga je met een geruster gevoel op vakantie

groetjes guppie

hoi dames

bedankt voor jullie snelle reactie... ik moest 2 aug naar de vk,
ik ben nog niet zover morgen 5 weken denk ik zelf, dus ik weet niet of een echo zin heeft, waarsch niet.
misschien dat ik zo meteen toch even bel

dank jullie   wel

mayo

Hey mayo,

als je 5 weken zwanger bent, denk ik dat ze erg weinig voor je zullen doen. Het klinkt misschien hard, maar ze zullen dan tegen je zeggen dat je gewoon moet afwachten. Ik heb zelf in de 9de week bloed verlies gehad. Ik belde toen ook de VK en die zei toen dat ikgewoon moest afwachten of het innestel bleod was of dat ik een MK kreeg. Uit eindelijk was het bij mij innestel bloed.
Voor je gemoeds rust zou ik toch ff bellen met de VK

Groetjes Guppie 37weken

hoi guppie

zoiets dacht ik al, ze kunnen natuurlijk ook weinig voor je doen.. het is allemaal zo pril.
gelukkig dat het bij jou goed is afgelopen.
ik denk dat ik voor de zekerheid maar bel,
bedankt!
groetjes mayo

Terug
Bovenaan