wie heeft tijdens de onzekere tijd negatief getest en toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hail allemaal

ik hoor eigenlijk niet op deze forum maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zit nu namelijk op een cyclus van 70 dagen als het niet langer duurt (nog niet ongi) en daarvoor was het 17, 19, 33,35,43 zou het dan toch kunnen zijn dat ik zwanger ben ook al heb ik negatief getest? Ik ben al bij de dokter geweest wanneer ik in april nog niet ongi was geweest moest ik maar weer eens terug komen.
Wie heeft dit ook gehad? Wat heb je gedaan?

liefs wies

Ik heb de laatste maanden zelf ook een behoorlijk onregelmatige cyclus gehad, in tegenstelling tot daarvoor: ik kon de klok er op gelijk zetten.

Ik heb dus ook 2 testen gedaan destijds, toen ik na 6 weken nog niet ongesteld was geworden, maar beide bleven negatief. De testen zijn tegenwoordig tot behoorlijk betrouwbaar en het kan zijn dat je zo graag wilt dat je zwanger bent, dat je cyclus er van in de war raakt.

Ik heb het hele zwanger worden toen een beetje naast me neergelegd (na ca. 1.5 jaar) en 2 maanden later: ZWANGER !! (van een tweeling !) Deze test liet meteen het "zwanger"streepje zien. Dus zo zie je maar, het kan zomaar gebeuren.

Maar goed, mocht je toch wat meer willen weten of je vruchtbaar bent, dan zou je hierover kunnen overleggen met je huisarts. Mocht je nog niet zo lang "bezig" zijn, dan zou ik het toch even op zijn beloop laten en de natuur zijn gang laten gaan. (tip: meteen na de menstruatie "beginnen" !)

Maar wie ben ik... ik kan je alleen maar mijn ervaring vertellen en hopelijk kun je er wat mee !

Groetjes Marasje
9w 5d.

PS: een oplopende cyclus kán ook een vervroegde overgang betekenen, maar daarover weet ik verder niets... zoek anders even op internet.

Terug
Bovenaan