wie heeft verder nog koopjes of aanraders??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames,

luiers zijn duur dat weet iedereen maar je heb ook luiers newborn die € 3,50 kosten van het merk Bumblies en er zitten 28 luiers in per pak dat is echt goedkoop..hihihi en ze zitten super ik heb ze bij mijn dochter gebruikt en ga dat ook doen bij deze.. we haalen deze bij een jumbo maar ik denk dat andere supermarkten ze ook wel verkopen (weet ik verder niet) ze hebben hier hoor dus meerder maten van en die zijn bv
4 maxi 7-18 kilo 47stuks en die kosten € 6,95 dus ook echt niet duur!!!!
ow het is een vaste prijs dus geen aanbieding of zo

liefs samantha.. 22w1d

Hihi ik had deze topic geopend in het maartforum....
Maarre vorige week (weet niet zeker of het nu nog zo is) waren de hydrofielluiers bij de Hema in de aanbieding. Altijd handig die dingen.
En de babyfoon van Blokker natuurlijk. Ik had op kieskeurig.nl gekeken en daar stond ie in de top 5 van beste babyfoons. Vanaf vandaag is de extra 15% korting ook nog geldig, dus voor een spotprijsje dat ding alvast in huis gehaald.
Verder weet ik het nog niet, maar erg handig vind ik dit soort topics wel

Groetjes Reneke

Koop genoeg hydrofiel luiers!!! Ik heb er 24 en gebruik ze overal voor! Op je lijstje staat 12, maar dat red je niet hoor, ja of je wast jezelf suf hahahah!!

Bumblies luiers hebben ze ook bij de Action zag ik van de week, zal ze ook een proberen!

X Saskia
mv Rik 14,5 wk

Hoi,

Deze week heeft de Wibra baby spullen in de aanbieding, zoals luieremmers, badjes, wasbakjes, box kleden (5euro), slaapzakken, hoeslakentjes  enz.
Oja ze hebben zelfs hele leuke knuffel ooievaars die je kan ophangen!

Shopze, liefs Nika

de 3 halen 2 betalen acties van pampers zijn ook super (heb je overal wel ergens geloof ik een keer)

Pampers New Born kost normaal 4.99 ofzo dus heb je 3 pakken voor 10 euro dat is goedkoper en vind ze vooral met dunne ontlasting fijner (anders blijf je wassen)

Doekjes waren in de aanbieding bij de Kruidvat een hele doos zwitsal doekjes voor 9 euro (zaten geloof ik 6 of 7 pakken in) je hebt ook van eigen merk kruidvat maar ik vind die erg droog en die vegen dan niet lekker af (zeker niet als je een beetje moet poetsen)

Misschien kan je ergens een Makro pas lenen daar hebben ze vaak ook goedkopere luiers.

Een vriendin van mij gebruikt theedoeken ipv hydrofielluiers nu heeft ze ergens wel een punt (al is het formaat kleiner) ze voelen wel hetzelfde aan, ze heeft een paar mooie hydrofieldoeken en voor het simpele afdroogwerk gewoon theedoeken, misschien is dat wat, want je wast jezelf suf!

Ik laat Dean altijd in een romper slapen dat scheelt ook was (want ze lekken soms weleens wat en dan kan je ze weer omkleden) het is dat ik het fris vind om te wassen maar echt nodig is het geeneens na een dag als je hem of haar in het rompertje laat slapen.

Oja en niet teveel luiers inkopen want ik had alles maat 1 (3 pakken) en die heeft ie nooit gepast haha hij had meteen maat 2, heb ze gegeven aan een vriendin en 1 pak kunnen ruilen :)

Terug
Bovenaan