Mijn zoontje is nu 13 maanden. Vanaf dag 1 dat hij groente mocht eten is het al drama. Hij houdt gewoon zijn mondje op elkaar en je krijgt er niks in. Als het wel lukt dan spuugt het uit. Uit eindelijk kregen we bij 6 maanden een potje van Olvarit erin met een beetje siroop erdoor. Toen at hij het dus wel. Dit heb ik gelijk weer afgebouwd. Ik wil eigenlijk dat hij gewoon vers eet. Met de pot mee dus. We hebben echt alles geprobeerd om hem aan het eten te krijgen maar tot de dag van vandaag nog niet gelukt. Hij eet nu nog steeds 6 maanden potjes. Ik heb gewoon uit het vuistje gegeven of gepureerd. Ook met siroop er door. Een hapje groente en een hapje appelmoes. Het lukt allemaal niet. Hij wil het niet. Iedere keer proberen we het weer. Wie weet heeft iemand hier nog een goede tip. Ik weet echt niet meer hoe ik groente naar binnen moet krijgen. De 8 maanden potjes krijg ik er ook niet in. Alleen maar 6 maanden potjes. Verder eet hij geweldig. Brood vind hij erg lekker. Op deze manier krijgt hij wel groente binnen. Dus echt een drama is het niet, maar ik zou het zo graag anders willen. Lekker met de pot mee. Groetjes Isa