wie heeft voor mij de gouden tip!!!

hallo zwangere dames,

wie van jullie heeft een tip voor mij tegen de misselkijkheid. Ik ben eigenlijk de gehel dag door misselijk, na het eten is het weg en dan na 2 uur komt het weer. Ben nu al bezig om om de 2 uur iets te eten zoals een cracker of een appel maar tot nu toe geen resultaat, en ´s nacht lig ik er wakker van niet echt prettig. Wie van jullie is ook misselijk en wat doen jullie eraan.

groetjes mamavanla

Hoi mamavanla,

Ik ben gister de heledag een beetje misselijk geweest gist avond
voor t eerst gespuugd na het eten en vanochtend weer na t eten!!
Kzou niet weten wat je er aan kan doen..
Hoeveel weken ben jij zwanger?

Het enige wat bij mij helpt is eten, eten, eten...  Het valt nu wel mee, maar bij mijn eerste was ik om de 30 minuten iets aan het eten om het een beetje draaglijk te houden. Ik heb er alleen nooit in de nacht last van gehad... Sterkte ermee!

hoi hoi,   ik neem n u al 2 dagen geen thee meer en moet zeggen dat ik niet meer misselijk ben, ik moet wel echt om het uur iets eten. In thee zit natuurlijk cafiene, dus ben ik overgestapt op thee die dat niet bevat en tot nu toe gaat het goed. Je voelt je wel lekkerder als je niet zo erg misselijk bent.

succes voor de dames die er ook last van hebben.

groetjes mamavanla

Wat bij mij echt helpt is ontbijt op bed. Mijn man brengt het eten op bed. Zo hoef ik nieteerst op te staan en dan pas eten. Want daar worden de meeste vrouwen misselijk van. Dus wakker en meteen eten en daarna eet ik om de 2 uur elke keer een beetje

Hoi,
Ik ben van april 08 forum.
ik was tot zeker 5 mnd misselijk en overgeven.
bij mij ontdekte ik dat zolang ik kauwgom of mentos in mijn mond had ik overdag weinig last van de misselijkheid had.
Misschien een tip.
succes verder met jullie zwschap.
gr daisy

Nou dat is vervelend, ben bij de eerste ook erg misselijk geweest en heb veel moeten overgeven. Wat ECHT hielp, waren bananen. Vanillevla ging ook goed.   toastjes waren tussendoor ook een uitkomst.

Sterkte, het gaat over....

Roos

Iets eten voordat je opstaat helpt in ieder geval voor de ochtend misselijkheid. Wat mij bij beide zwangerschappen heeft geholpen is geregeld kleine tussendoortjes eten.

koolzuur helpt tegen misselijkheid, en ik heb ook veel gehad aan dextro, kauwgom/mentos/tictac en lollies

sterkte met de misselijkheid en ik hoop dat er iets tussenzit wat voor jou het beste werkt.

Terug
Bovenaan