wie heeft wel eens een innestelingsbloeding gehad?

A

Anoniem

Guest
leive dames ikke 30 jaar heb mijn verhaal vanavond onder de naam topic shit gezet,mijn vraag is heeft iemand van jullie weleens een innestelingsbloeding gehad???hoelang duurde dit?????heb namelijk vandaag ook bloeding terwijl mijn laaste nod12 mei was ikke nu eigenlijk volgende week donderdag mijn nod moest hebben(LIEVER NIET)had wel opgeblazen gevoel in me buik gevoelige tepels flinkere boezem vonden we beetje misselijk soms? wat kan je lichaam je pesten zeg bah bah

Hoi Paniekertje

Vervelend nu dat je nu een bloeding krijgt. Zelf heb ik geen ervaring met innestelingsbloeding. Maar het schijnt dat een innestelingsbloeding ongeveer 2 dagen kan duren met een beperkt bloedverlies (totaal maandverband vol met helder bloed). Maar jij schrijft dat je een week tevroeg bent. Meid als ik jou was deed ik een zwangerschapstest dan geeft het je een gelijk duidelijk beeld.

Zal voor je duimen (want het kan nog).

groetjes sharine

hoi sharine lief dat je zo reageert maar wacht even af maar of ik morgen nog steeds vloei anders gaat het er toch op lijken dat ik eerder menstrueer en vind ik het zonde van de test bedankt groetjes

Terug
Bovenaan