Wie heeft ze? Harde buiken, voorweeen en weeen

Sinds vrijdag heb ik dus de hele dag door pijnlijke harde buiken die gewoon frequent komen: voorweeen dus. Gister hoefde ik ze nog niet weg te zuchten maar vandaag heb ik bij iedere wee(hij kom echt aanrollen) me zo moeten concentreren op de ademhaling en kan ik eigenlijk nog net wat zeggen. Het houdt maximaal 1 minuut aan. Als ik in bad ga voel ik ze ook maar doen ze geen pijn. Maw ze nemen dus niet af. En de wee legt behoorlijk wat druk op mn onderrug, bekken, anus en vagina. En goeie druk ook.

Volgens mij rommelt het bij meer dames. Wat voel jij? Hoe vaak komt het? En wat helpt?

hier ontzettend veel buikkrampen, helaas geen regelmaat maar wel ontzettend pijnlijk.harde buiken valt dan wel mee.vannacht was k in staat te gaan bellen,maar na een uur zwakte het toch weer af. Aangezien k een keizersnede krijg wil k niet te lang wachten. Mja tis de eerste en k heb geen idee wat k moet voelen en dan denk k,k wacht wel zal wel meevalle,als het echte weeen zouden zijn zou k het wel voelen... Maar hier is het al 1,5 week aan het rommelen..
Warme kruik tegen rug of een warm bad nemen als je het in je rug hebt manlief vragen te masseren.vooral proberen rustig te blijven.. Succes!!

Had het gisteren ook niet meer...
Om 16.30 uur begonnen bij mij de weeën..
Drie uur lang in onder rug en buik... Toch maar de verloskundige gebeld... Die kwam meteen even kijken..
Heb pas 1 cm ontsluiting het waren dus voorweeën..
Verloskundige raadde mij aan om een warme douche te nemen..
Hiermee zakte de pijn weg... Heb ongeveer 4 uur voorweeën gehad en nu zijn ze weg:(
Vorig week heb ik ze 2 uur lang gehad..
Ben het nu langzaam beu... mag nu wel doorzetten..
Maar goed nog even vol houden...
Heel veel succes

Ik heb het zaterdag avond gehad, maar dat was gelukkig geen serieus werk.
Ik kreeg opeens harde buiken terwijl ik al een tijdje ontspannen in bed lag en gelijk daarop volgde kramp in mn rug die ik wel herkende als rug weeën maar dan de lichte variatie.
Ik ben nu 34+4 wk en de kleine had vorige week nog 4 wk groeiachterstand dus ze moet nog wel een tijdje lekker blijven zitten. Dus hopelijk komen er voorlopig geen weeën meer voor mij ;-)

Jij mag inmiddels toch wel bevallen? Zou natuurlijk leuk zijn als je iig niet overtijd hoeft te lopen...

Succes

Hier al weken enorm harde buiken....vandaag ook extra druk onderin erbij...maar weeen zijn het denk ik niet. Mochten ze te pijnlijk zijn of te lang aanhouden dan bel ik t zkh...dan moeten ze maar ff kijken hoever t is. Baby kan er toch niet uit in deze stand...haha

ook ik heb naast mijn harde buiken voorweeen, meestal savonds. en die doen ook echt wel pijn. bij mij komen ze niet regelmatig. ook een douche helpt niet hierbij. wou dat ik in bad mocht liggen dan zat ik hele avonden lekker in bad. maar dat mag niet hee als je vw verliest.:-(
vanmiddag aan ctg had ik ook weer flinke, hij sloeg goed uit in elk geval hahaha.
ach ja hopelijk ben ik goed verweekt en dan gaat het inleiden ook een stuk makkelijker:)

Ik heb vooral harde buiken, een stuk of 15 op een dag en dat houdt dan ook echt een tijd aan. Echte voorweeen. Nouja...weet ik eigenlijk niet zo goed..Gister heb ik 3 a 4 uur gehad dat het ook echt in vlagen kwam maar super onregematig en ook qua aanhoudende duur..Maar dat was allemaal prima op te vangen zonder puffen of wat. Wel veel druk op mijn onderrug....
Ach ja, wat dat betreft mag het van mij wel meer gaan rommelen...morgen 39 weken...

Terug
Bovenaan